Kızlar bu konularda çekimser mi kalıyorlar? Tanımadığım birinin evine gidemem kafasında mı oluyorlar?
Hiç barda çok içip de dağıtan kızlar görmedim. Genelde gece kulüplerinde oluyorlar sanırım.
Kızlar bu konularda çekimser mi kalıyorlar? Tanımadığım birinin evine gidemem kafasında mı oluyorlar?
Hiç barda çok içip de dağıtan kızlar görmedim. Genelde gece kulüplerinde oluyorlar sanırım.
Şöyle çok güzel kızlar var ama çok aşırı tipe önem veriyor onlar boylu poslu kaslı motorcu yakışıklı değilsen düşürmen zor esc git daha iyi daha az masraf yaparsın bu konuda ciddi söylüyorum o kadar uğraşacaksın para dökeceksin sonra vermeyecek düşmeyecek yazık parana bari vermişken karşılığını al
Doğru. Güzel kızlar çok egoist oluyor, erkekler ölürüm biterim dediği için mi acaba, kclarindan ayrilmadiklari icin mi böyleler?
Kardo bakanı taliplisi çok ondan dolayı aşırı seçiciler ve popiş leri kalkık
Saydıklarının hepsi diyebilirim kısaca
Evet doğru. Mutsuz olmalarinin nedeni de "yanlisi seçme kaygısı" ndan sanırım. Genelde güzel kızlar uzgun mutsuz oluyor. Bk atmak için demiyorum ama benim de secenegim çok olsa kararsız kalma ihtimalim yüksek olurdu.
Onlar en iyisini seceyim derken 10 kisiyle görüşüyor sonunda yalnız kalıyorlar daha çok
Aynen öyle
Bence zor olup olmaması tamamen enerji ve saygı meselesi bebeğim. Herkesin sınırı var, çoğu kız da güvenmeden birinin evine gitmek istemez, çok normal. İstanbul’da gece hayatı renkli ama kimse “çok içtim dağıtayım” kafasında olmak zorunda değil. Hey, önemli olan karşılıklı istek ve net rıza 💃🎶 Kendini cool sanıp baskı yapan taraf olursan kapılar kapanır, dürüst olursan şansın artar.
Cevap
2Cevap
Ula nasıl çakal hedefleriniz var ha
Çok seksi bir kadını çok mumin bir adamın önüne koy, yatmazsa ben neyim. Herkes sözde müslüman delikanli bu ülkede
Kimsenin iradesini bilemeyiz peşin hükümlü konuşmamak lazım
Zorr.
Yaşayanlar nasıl yaşıyor peki? Yalan mi onlar
Onlar serseri erkek ya da uzun yakisikli
Bardaki kıza ne serserilik yapacak ki, en fazla yanına gider konusursun sohbet etmek istersin öyle değil mi
Ozguvenli ukala davraniyodur belki ondan etkileniyodur
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?