Edis şarkılarını genel olarak beğeniyor musunuz, sizin en sevdiğiniz Edis şarkısı hangisi?

Bazı şarkılarının tamamını bazı şarkılarının da sadece bazı sözlerini beğeniyorum. En beğendiğim şarkısı Arıyorum.

Mesela Martılar nakaratı çok güzel dilime dolandı.

Dinlettin boynu bükük şarkılar...

Çok Çok - Olsun Kapris Yok kısmı güzel.

Edis şarkılarını genel olarak beğeniyor musunuz, sizin en sevdiğiniz Edis şarkısı hangisi?
Cevapla