Bu Aralar çok dinlediğiniz müzik var mı hangi müziği çok dinliyorsunuz?

Ben Kadebostany Castle İn the snow NG Remix parçasını çok dinlerim sözler kapalı olunca Çalan ritimleri Efsane bu Remix biraz hüzünlü geldi 😢😍https://youtu. be/S5acem_a-IM? si=-g5CPa1V9nP15u0S
Bu Aralar çok dinlediğiniz müzik var mı hangi müziği çok dinliyorsunuz?
Cevapla