Burdan bir kızla tanışmak istedim ama red yedim galiba kalbini kırdıysam özür dilerim pıtırcık neyse 🎶🎵🗝şarkım nasıl olmuş?

Kalbini kırdığımı düşündüm kız @lunanıızz neyse şarkım nasıl olmuş?🎵🎶🗝

Yarimden ayrılalı 20 yıl oldu.

Bebeğimin toprağına aşkımı gömeli yıllar oldu.

Beni üzdüler, kırdılar ama dimdik durdum.

Yarim aşkımdan yandım kül oldum.

Bizi ayıranlar her şeyimize ortak oldu.

Ama sevdamız ebedi sol yanım boş koydum.

Yarım şimdi söyle derdine ortak oldum.

Sen benım, sol yanım sevdalımsın.

Sevdalım haram oldu.

Yarimin yanına gömün beni.

Ailem toprak oldu.

Ben şimdi neyleyim! Dünyayı yarim soldu ve sol yanım kül oldu.

Yarimden ayrılalı 20 yıl oldu.

Bebeğimin toprağına aşkımı gömeli yıllar oldu.

Beni üzdüler, kırdılar ama dimdik durdum.

Yarim aşkımdan yandım kül oldum.

Bizi ayıranlar her şeyimize ortak oldu.

Ama sevdamız ebedi sol yanım boş koydum.

Yarım şimdi söyle derdine ortak oldum.

Sen benım, sol yanım sevdalımsın.

Sevdalım haram oldu.

Yarimin yanına gömün beni.

Ailem toprak oldu.

Ben şimdi neyleyim! Dünyayı yarim soldu ve sol yanım kül oldu.

Burdan bir kızla tanışmak istedim ama red yedim galiba kalbini kırdıysam özür dilerim pıtırcık neyse 🎶🎵🗝şarkım nasıl olmuş?
Cevapla