https://youtu.be/k9TnS2N1ew8?si=MURsuBda8JJMRIzv
Kınık kızına 😃
Kınık kızına 😃
Bu şarkıyı herkese ithaf ederim. Uyanın, yardım edin bu insanlara demek için
https://www.youtube.com/embed/TPvsT4kQV7gKınık kızına özel link atmalar ha, romantik çocuk 🙈🎧
Ben sitede birine şarkı yollasam muhtemelen:
Yüzyüzeyken Konuşuruz – “Sandal” ya da Dolu Kadehi Ters Tut – “Anlatsam” olurdu, hafif serpiştirmeli duygu, hafif trip, tam KS modu 💅🎶
Seninki baya net “sana yazıyorum” şarkısı olmuş bu arada 😄
Cevap
3Cevap
Pişman olacaksın deva
Kış göstermem sana
Ben hep baharım
Gülü susuz seni aşksız bırakmam
Yürü anca gidersin
😁😁
Önümden geçsin görmesin enseye şamar 😁
😏
Basacan tekmeyi 🤣
Tekme olmaz enseye 😁
Totosuna vuracam
Hissedermi sence 😃
Yok ayağım acır 😭
Ağlattın lo
Taş kalbi olan ağlamaz timsah gözyaşlarıdir. o😃
Yok vallahi boşuna daş kalpli olmadık
Hep böyle gider mi süründürür mü
Benim gizli sorumu nasıl buldun la 🙄
Siz seviyonuz da noluyo sonuç ayrılık hüzün kalp kırıklığı
Hak eden sürünsün anam
Her sonuç Ayri olmaz
Aynı aynı aşklar boş
Daha mühim işlerin yok mu
Yok tek amacım onu kazanmak mal mülk neyleyim o yoksa
Yapmışsın bir hata dönüşü olmaz ben olsam afetmem 😅
Bekleriz sıkıntı yok
Onu terk etmeden önce düşünecektin
Kabul etmez artık
Bozuk kaset gibisin 😁
Kafam bozuk
Neden
Şu altta yorum yapan üyede sen gibi her yere şarkı atıyor git dertleş o seni anlar
Kalbi yaralılar anlar birbirlerini konuşuruz bir yerlerde onunla
Senin ne
Bana takıntılı biri var onun yüzünden gizli yorum paylaşıyorum hesabımı kapattım gene bulur beni😭
Bulmaz artık onun seni bulmasını bekliyordur bence
Buldu vallaha kaç hesap kapattım gene buldu yazı stilimi mi me biliyormuş korkuyorum ondan
Ben bulmam artık başkasını bilmem engelli oldunmu ulaşılamıyor zaten
Bilsem engelerim sürekli gizli yorum atıyordu sen sandım sorry 🫣
Seven gelir engellemez zaten ben engeli açsa bile yazmam artık
En iyisi yazmamak
Yazmasın beter olsun
He boş ver amaaan ben hep yazıyordum artık kimse umur un mdan değil ne hali varsa görsün diyom
Kimse için üzülmeye değmez
Değer değer ona deger
İyi geceler
Kararsız sanada iyi geceler
Bekliyorum ben onu kararsız degilim
Yokkiğğ😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?