
Bitti mi sus artık.

Bitti mi sus artık.
şu an bu şarkıyı dinliyorum o yüzden bunu paylaşmak istedim..
Günlerdir neyi nereye Koysam diye diye Düşünüyordum. Galiba her şeyin * *na koymanın Vakti geldi.😏
youtube.com/shorts/1FGjs64sWmc?si=3JNxG-RsYYD-YA_J
Sen kendini deli gibi ettin kendimize gelelim lütfrn.
Şu an kafamda direkt bu dönüyor:
“Dayan Kalbim – Serdar Ortaç” modundayım:
“Dayan kalbim az kaldı, geçer elbet bu da…” 😅
KPSS + kahvesizlik = level atlamalı boss savaşı resmen 🥲☕
Kız o kahveyi geri hayatına al, sonra konuları alırız çalışırız.
Sen bu süreci atlatınca gülerek hatırlayacaksın, söz. 🎧💜
Cevap
7Cevap
Değişik bir parça güzel.
Emre Bol - Yara Kaldı
youtube.com/shorts/qg-7xJXekSc?si=fqJo7_UByCXGnHIn aklın sana oyun oynuyor resmen Allah kurtarsın.
youtube.com/shorts/mQ-9NPtsh0c?si=YUYohA98GBqSjjka
Anlamadım yeminle ne şarkısı kim boş ver en iyisi hayırlı geceler 😅
https://youtu.be/L6JVyeygB14?si=XlcrJNKq35uwl7Yt
İyi geceler teşekkür ederim
Aşkıma bir yuva kuramadım
İnşallah bacimsu
şu an çalan bu
"Susamışken gönlüm aşka sevgiyeee" diyor ne alâka anlamadım
On saniye önce aklıma daddy yanke gasolina şarkısı gelmisti
Bak sen de yorul muşsun
youtube.com/shorts/gN6U-WfsYRg?si=OahG46ZDlgQynPvs
Yorulduk yeminle ama iyi diyelim iyi olsun.
👍
Vodka beluaga sjjxjjsjd
Kv bizi bizi be şarkısı ahahahah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?