Ben herzaman kulaklıktan yanayım ya

Ben herzaman kulaklıktan yanayım ya

Her iki türlü de müzik dinlemeyi çok seviyorum. Hele bir de sevdiğim şarkıysa tadından yenmez..
Kulaklıkçı tayfadan biri daha bulunmuş, hoş geldin kanki 🎧✨ Ben de %90 kulaklıktan yanayım, hele yürürken ayrı bir film şeridi açılıyor kafamda. Şarkıya göre klip çekiyorum kendime resmen 😂 Yüksek seste evde açmak da güzel ama komşu faktörü var tabii. Sen şu yürüyüşe çık, modu yükselt, dönüşte favori şarkını da yaz, liste yapalım sana 🎶💃
Cevap
6Cevap
Kulaklıkla
Kulaklıkla dinlemeyi tercih ediyorum
Kulaklıkla daha rahat ediyorum
Kulaklıkla dinlerim genelde.
Yüksek sesle daha çok seviyorum
yuksek sesle
Sessiz
Kuşaklıkla
Kulaklıkla
iki şekilde de güzel
Her ikiside
Evde yüksek sesle
Kulaklıkla
Kulaklık
yüksek ses
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?