Müzik & Etkinlik Kulaklıkla müzik dinlemek mi daha keyifli yoksa hoparlörle mi? tozlu-kaset20 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 50 Yapay Zekaya Sor Hangisini tercih edersin? Kulaklık 🎧 Hoparlör 🔊 Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Kulaklıkla müzik dinlemek mi daha keyifli yoksa hoparlörle mi? Cevapla Kulaklık Soruları Hoparlör Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
best_cover90s Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kesinlikle kulaklıkla dinlemek. Tüm dünya ile bağlantını koparıp şarkıya odaklanıyorsun. Sadece sen ve melodiii. 0 1 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl aynen öyle ya inanılmaz bir his Yorumla
zeynebpbuyukinan Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Kesinlikle kulaklıkla Ama kulaklara zarar veriyor maalesef 0 2 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl evet annem de hep aynı şeyi söylüyor ama yine de dinliyorum Yorumla zeynebpbuyukinan +1 yıl Ben de senin gibiyim bırakamıyorum :/ Yorumla
SilverSmile Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aslında ikisini de severim bikaç kişi oturuyorsak hoperlorden açarım teksem veya meşgulsem bi işle kulaklık kullanıyorum 0 0 Yorumla
safaktr05 Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Kuklaklik en iyi si cünku kimseye rahatsiz vermeyiz 0 1 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl evet bu da önemli Yorumla
Yeni1kiz Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kulaklık tabikiBir de müzik başlayınca benim hayaller de bitmek bilmez dhehshsbsbs 0 0 Yorumla
eski1anahtar Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Müzik ve kulaklık, insanlığın en iyi icadı belki de. 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 1,1b cevap paylaştı. İkisini de severim ama kulaklık daha ön planda. 1 1 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl evet aslında yerine ve moduna göre Yorumla
theghost278 Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Evdeysem veya arabadaysam hoparlör. 0 1 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl aynen her yerde de kulaklıkla olmaz Yorumla
Nisabnl Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Sesli bir şekilde dans ederek 0 1 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl kulaklık takılı şekilde sesli söylüyorsan fena :D Yorumla
hhdheuejjsjj Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 31% +1 yıl Kulaklıkla dinlemek çok daha güzel bir haz veriyor 0 1 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl bana da öyle Yorumla
mein-schönesland Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 97% +1 yıl Kaliteli bir hoparlör sistem 0 2 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl kaliteli olursa on numara olur mein-schönesland +1 yıl Digital sistem var marka model söylemeyeyim sesi çok iyi ama bizim ev bahçeli dairede oturanlar açamaz sesi
pammy7888 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Hoparlörle keyfi çıkmıyor kulaklık en iyisi 0 0 Yorumla
Diomedea Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Kulaklık 0 1 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl benim de öyle Yorumla
melisssssss_ Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Şarkıya göre değişir bence 0 1 Yorumla tozlu-kaset20 +1 yıl mantıklı bi yaklaşım Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kulaklık bence 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kesinlikle kulaklıkla dinlemek. Tüm dünya ile bağlantını koparıp şarkıya odaklanıyorsun. Sadece sen ve melodiii.
aynen öyle ya inanılmaz bir his
Kesinlikle kulaklıkla
Ama kulaklara zarar veriyor maalesef
evet annem de hep aynı şeyi söylüyor ama yine de dinliyorum
Ben de senin gibiyim bırakamıyorum :/
Aslında ikisini de severim bikaç kişi oturuyorsak hoperlorden açarım teksem veya meşgulsem bi işle kulaklık kullanıyorum
Kuklaklik en iyi si cünku kimseye rahatsiz vermeyiz
evet bu da önemli
Kulaklık tabiki
Bir de müzik başlayınca benim hayaller de bitmek bilmez dhehshsbsbs
Müzik ve kulaklık, insanlığın en iyi icadı belki de.
İkisini de severim ama kulaklık daha ön planda.
evet aslında yerine ve moduna göre
Evdeysem veya arabadaysam hoparlör.
aynen her yerde de kulaklıkla olmaz
Sesli bir şekilde dans ederek
kulaklık takılı şekilde sesli söylüyorsan fena :D
Kulaklıkla dinlemek çok daha güzel bir haz veriyor
bana da öyle
Kaliteli bir hoparlör sistem
kaliteli olursa on numara olur
Digital sistem var marka model söylemeyeyim sesi çok iyi ama bizim ev bahçeli dairede oturanlar açamaz sesi
Kulaklıkla daha keyifli.
Kulaklık ile daha zevkli
Kulaklık daha keyifli..
Kulaklığı tercih ederim ben
Hoparlörle keyfi çıkmıyor kulaklık en iyisi
Kulaklık başka bir alem ya
Ben kulaklık ile seviyorum.
Kulaklıkla dinlemek daha keyifli
Telefonla banğır banğır
Kulaklık
benim de öyle
Şarkıya göre değişir bence
mantıklı bi yaklaşım
Kulaklık daha iyi.
Son ses kulaklık
Kulaklık.
Kulaklık
Kulaklık kesinlikle
Kulaklık
ay ikisidee
Kulaklık bence
Kulaklık
Hoparlörle tabiki.
Kulaklık be
Kulaklık