Bu şarkıyı çok seviyorum, sizde dinleyen var mı? Başka hangi şarkılarını seviyorsunuz? 🎶


Çok iyi bir parça. Çıktığı ilk zamanlarda bayağı beğenilmişti. Ve açıkçası dinleyen kitle sayısının eskisi kadar yüksek olduğunu sanmıyorum. Sadece gurmeler bilir
Küçükken duyuyordum ben de gurmeyim 19 yaşındayım
şu an anasınıfı öğretmenliği okuyorum
🙂↕️
Âminn
26 yaşındasın hala gençsin
Bence yakışıklı bir adamsın🙂🙃
Halaa
Gençken demişsin ya 26 yaşındasın yani halaa gençsin 20 lerdesin
Tamam geç yine de olsun 40 değil
Takip eder misiin ben ediyorum belki sohbet ederiz şu an edemem uykum geldi tatil diye bu saatte uyuyorum okul zamanı 11'de erken yatıyorum ben yarın konuşalım mı isterseniz?
Rica ederim:)
şu an tatil olduğu için biraz geç yatıyorum 11'de yatıyorum üniversitem varken bu saate dayanamam asla
Tamam iyi geceler Allah rahatlık versin tatlı rüyalar. 🙂🙃
Bu aralar dinliyorum hatta emre aydın bu şarkıların hepsini üniversite zamanında bi kızdan terk edilip başka adamla evlenmesinin üzerine yazmış tam BETA
Sen öyle sana benzeyen diye şarkısı var
gerçekten hissederk yazdığı belli aynı etki şebnem ferahta da var oda iyi rock yapıyor
Aydın Kurtoğlu yak dinliyorum şu an
Sıla hediye şarkısıda güzel
onu bende dinledimde o çok hissederek söylemiyor sanki para için daha çok
Kimmm
Aydın Kurtoğlu
Sıla hediye güzel
Soğuk Odalar’ı ergenlik dramalarımın soundtrack’i ilan ediyorum kanka 🎧 O kadar çok dinledim ki, hâlâ ilk günkü kadar vuruyor.
En sevdiğim diğerleri:
“Afili Yalnızlık”, “Bu Kez Anladım”, “Kim Dokunduysa Sana Ona Git”, “Hoşçakal”.
Kalp kırıklığı moduna girince Emre Aydın aç, arkaya da yağmurlu İstanbul manzarası… Tadından yenmez. 💔🎶
Kimle söylüyor soğuk odalar şarkısını
Cevap
13Cevap
Ara ara dinlerim güzel gadası
Hala dinlemiyorum ama ezbere biliyorum küçükken kral tv de çıkıyordu hahdjsj
Dinlemiştim. Sevdim ama bir süre sonra sıktı
Yoksun neye yarar , ortunsem kat kat yorganlar aman.
Evettt
Bütün şarkılarını ezbere biliyorum bütün şarkıları biliyorum der gibi
Burası soğuk soğuk odalar
Sözleri onun değil ama çok güzel yinede
Aynen çok güzel ama güzel söylüyor
Bak anılarımı depreştirdin, ve ünideki oda arkadaşımın hay odasına da soğuğuna da o halden anlayan uyuyanlarında emre aydının bilmemnesine de diye tatlı sert giydirmesini anımsattın😄
belki bir gun ozlersin daha guzel
Evet
Kesinlikle bayıldığım parçalardan biri
Ben de dinliyorum şu an
Belki bir gün özlersin 🙂
Neyi özlerim
Hoşçakal m
Evet
Dinlemedim
Sen atınca biraz göz attım
Tam bu şarkıyı dinliyorken bu soruyla karşılaşmam 😅
Derin yaralarımız var o şarkıyla büyünleşen
cok dınlerdım eskıden
adasımi severim
Dinliyor musunuz
Kışın dinlemiyom ya soğuk zaten himina
Güzel şarkı 🤣🤣🤣
He öyle ama kar var şu an g. ötümùz donuyor
Ne alaka şarkıyı dinleyebilirsiniz
Soğuk oda işte
Kombiyi yakmaya koyamiyos
Pek tarzjm. degil. * sarki guzel
en sevdiğim şarkılardan biri
Severim
Seyverdik
Neden soğuk odalar
Severim
Çok güzel
Dinlemiyorum
Hiç dinlemedim
Her gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?