Bazen sizin de "benim burada ne işim var" perileriniz geliyor mu?

Bazen sizin de benim burada ne işim var perileriniz geliyor mu?

Bu kimseyi küçük görmek ile ilgili bir durum değil öncelikle onu belirteyim. Ama bazen (son zamanlarda sıklıkla) "ben burada ne yapıyorum " diyorum. Sorulan birtakım sorular olsun, insanların yaptığı yorumlar olsun. O kadar seviyesiz bir ortam oluşuyor ki gerçekten kaçarak uzaklaşmak istiyorum.

Giden geri geliyor diyenler var ama gidersem döneceğimi pek sanmiyorum. :)

Bir de şarkı ekleyelim.

Bazen sizin de "benim burada ne işim var" perileriniz geliyor mu?
Cevapla