Kapalıyken bara gidince açılmak günah mı, günaha mı giriyorum 🙄?

Normalde kapalıyım ama bara ya da cluba gittiğimde açılıyorum. Bu günah mı?

Kapalıyken bara gidince açılmak günah mı, günaha mı giriyorum 🙄?
Cevapla