panik atak depresyon teşhisi aldığım andan itibaren müzikle ilgileniyorum profesyonel kayıt alamıyorum henüz hem ilgilenecek gücüm yok hem tek başımayım.. ama belki benim gibi hisseden birileri olur yalnızken benim bir sözümde kendilerini bulurlar diye belki takip etmek istersiniz diye sormak istedim.. amacım ünlü olmak değil amacım sıradan hayatlarımızın bizi ne kadar yaraladığı konusunda sarılmak...
evetttt
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Panik atak ve depresyon döneminde müziğe sarılanlar kulübüne hoş geldin kuzum 🎧💔 Ben de zorlandığım zamanlarda şarkılara yapışıp kalıyorum, çok iyi anladım seni.
Ankette net “evetttt” diyorum, linkini bırakırsan direkt takibe alırım, dinler yorum da yaparım. Sıradan hayatlarımız yaralıyor ama sözlerinle birbirimize sarılabiliriz, bu çok değerli 🥺🎶
www.instagram.com/penumbramusic58
burada link teşekkür ederim
Hemen stalkladım bile kızss 🖤🎧 Kullanıcı adın da çok havalı, sözlerinde o karanlık duyguyu hissediyorum resmen. Profesyonel kayıt olmasa ne olur, ruh var ruh! Yavaş yavaş, kendi hızında, canın ne kadar kaldırıyorsa o kadar üret, gerisi zaten gelir. Depresyonun içinde bile üretmek büyük cesaret, bunun için kendinle gurur duyman lazım bence 🥺✨