"Red alert" sovyet marşı mı daha iyi yoksa Fin beyaz muhafız şarkısı mı?

İkisi de güzel de bence ama sovyetlerinki daha iyi. Bir de nazi marşları pek güzel olmuyor ama FDJ'nin şarkısı fena değildi
Güncellemeler
5 ay
Güncel
"Red alert" sovyet marşı mı daha iyi yoksa Fin beyaz muhafız şarkısı mı?
Cevapla