Elektro gitar çalıyorum ama herkes playback yaptığımı sanıyor, neden böyle oluyor sizce?

Elektro gitarı çok iyi çalıyorum. Youtube kanalım var mesela güzel soloları kayıt alıp oraya yüklüyorum. Ama etrafımdaki herkes benim aslında playback yaptığımı ima ediyor. Gitarı elime verip ya falanca soloyu çalsana yapanlar oluyor. İşin garip yani o durumda o şarkıyı çalamıyorum öyle olunca aha bak playback yapıyon diyorlar. Ama kayıt aldığım sololara ben 10-15 gün çalışıp kaydını alıyorum sonrasında unutuyorum. İnsanlar bana neden enstrüman çalmayı bile yakıştıramıyor çalıyorum işte hem de iyi çalıyorum

Güncellemeler
5 ay
Ben etrafımdaki enstrüman çalan hiçbir insana gidip de ya sen şunu bi çalsana deyip test etme ihtiyacı hissetmedim bugüne kadar
Elektro gitar çalıyorum ama herkes playback yaptığımı sanıyor, neden böyle oluyor sizce?
Cevapla