Zevkim, düşüncelerim diğerlerinden farklı diye ayak uyduramıyorum, ne önerirsiniz?

Zevkim, düşüncelerim diğerlerinden farklı diye ayak uyduramıyorum, ne yapayım?

Ben elit biriyim, her şeyi biliyorum, müzik zevkim iyi vs da demiyorum ama bi garibim yani.

Ortamlardan geri kaldım hep. üniversitede okuyorum, son sınıf. Yaşıtlarımın şakaları güldürmüyor, mimik bile oynamıyor. 1 tane arkadaşım var, o da benim gibi sakon, naif, saf biri. Çok ulu orta konuşuyolar çoğu. Hocalar bile bunlarla aynı kafada gibi. Bazen hocalarla ders değil, başka konular konuşuluyor, diğer kızlar atlayıp fikirler yağdırıyorlar hep, ben sakin bakıyorum, "ne gerek var bu kadar bu konu hakkında konuşmaya" diye düşünüyorum.

Mesela onlar yeni çıkan bazı şarkıları, ya da max 4-5 sene öncekini dinlerler, ben şu an kulaklığımda Gökhan Özen'in "Kalbim seninle" şarkısını dinliyorum. Utanıyorum söylemeye de, söyleyince "Gökhan Özen kim ya, o mu kaldı, ne biçim şeyler dinliyorsun" diyolar.

Nasıl değişirim?

Zevkim, düşüncelerim diğerlerinden farklı diye ayak uyduramıyorum, ne önerirsiniz?
Cevapla