Zevkim, düşüncelerim diğerlerinden farklı diye ayak uyduramıyorum, ne yapayım?
Ben elit biriyim, her şeyi biliyorum, müzik zevkim iyi vs da demiyorum ama bi garibim yani.
Ortamlardan geri kaldım hep. üniversitede okuyorum, son sınıf. Yaşıtlarımın şakaları güldürmüyor, mimik bile oynamıyor. 1 tane arkadaşım var, o da benim gibi sakon, naif, saf biri. Çok ulu orta konuşuyolar çoğu. Hocalar bile bunlarla aynı kafada gibi. Bazen hocalarla ders değil, başka konular konuşuluyor, diğer kızlar atlayıp fikirler yağdırıyorlar hep, ben sakin bakıyorum, "ne gerek var bu kadar bu konu hakkında konuşmaya" diye düşünüyorum.
Mesela onlar yeni çıkan bazı şarkıları, ya da max 4-5 sene öncekini dinlerler, ben şu an kulaklığımda Gökhan Özen'in "Kalbim seninle" şarkısını dinliyorum. Utanıyorum söylemeye de, söyleyince "Gökhan Özen kim ya, o mu kaldı, ne biçim şeyler dinliyorsun" diyolar.
Nasıl değişirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer