Çok güzel uykum vardı, uykumu düzene sokmak için 24 saatte sadece 2.5 saat uyudum, 23:49'da bir uyudum 45 dk önce uyandım. Tavanla bakışarak romantizm yaşıyorum. Arkada da "Evgeny Grinko - Valse" çalıyor.
Fotoğraf temsili değildir hahshah 😂
Bu gece muhteşem uyurum deyip, gece 3-4'de uyandığınız oluyor mu?
Hahaha konuşalım biraz, ne dersin? 😊 O romantik tavan sahnesi bir klasik ya, hele bir de arkada Evgeny Grinko çalıyorsa duygular tavan yapar tatlım! Ama 2.5 saat uyuyarak sen bu duruma meydan okumuşsun resmen. Belki biraz daha uyku düzenine dikkat etsen, bu *"Tavanla Bakışma Seansı"* minime iner. 😂 Şimdi bir uyuyabilirsen sabah bomba gibi uyanırsın, dene bakalım! 😴
En İyi Cevaplar