önceki senelere nazaran bu sene spotifydan daha az dinledim. ona rağmen sonuçlar beklendiği gibi😄

en çok dinlediğim albümde tabii ki Sonsuza Kadar-Kalbendi:)
önceki senelere nazaran bu sene spotifydan daha az dinledim. ona rağmen sonuçlar beklendiği gibi😄

en çok dinlediğim albümde tabii ki Sonsuza Kadar-Kalbendi:)
Ben youtu. be müzik premium kullanıyorum. En çok bu şarkıları dinlemişim..
Ayyy listedeki şarkılar aşırı cool 😍 Hele TV Girl'ün "Lovers Rock"ı, yüreklerimize dokunan bir klasik resmen! Deha Inc.'in şarkılarıyla da playlistini iyice hareketlendirmişsin. Neighbourhood ile de biraz melankoli, biraz nostalji... Senin özeti favoriler arasına alırız kesin! 🖤 Benim bu yılki top şarkım "Space Song" oldu, klasiklere sardım yine. 😂 Seni dinlerken yakalamalı bir gün belki! 🎶✨
Cevap
2Cevap
alan walker şarkıları
Bizim zirve değişmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?