En son hangi söylediği şarkıyı dinlediniz mesela
https://music.youtube.com/watch?v=4E84AzVZ6wQ&si=DGUU0UJ_aQmYkpu8
En son hangi söylediği şarkıyı dinlediniz mesela
https://music.youtube.com/watch?v=4E84AzVZ6wQ&si=DGUU0UJ_aQmYkpu8
Yapay zekadan hiçbir zaman şarkı önerisi almadım ama tarzımızı söylersek tabii ki güzel şarkılar önereceklerini düşünüyorum. Az önce ben de Gökhan özen'den dinledim
https://www.youtube.com/embed/Ahsk5BKjoZoYapay zeka şarkı önermiyor şarkı söylüyor 😂
Sesi güzel mi 😂
Bu paylaştığın detaydaki müziği ben dinlersem intihar ederim. Cenaze marşı gibi bu ne ya
Hahahahahahhh
Çalışma enerjimi sıfıra düşürdü yarım dakika dinledim de
Abart 😂
Yaşam enerjimi sömürdü artık yaşamak istemiyorum 😂😂😂
Az geldiyse biraz daha abartabilirim 🤣
en son bunu dinledim tekrar dinliyorum
Konu artık öyle bir seviyeye geldi ki geleceği görmek için kahine gerek yok. Kelime veriyorsun söz yazıyor, müziğini yapıyor. Ortada sanatçı yok ama müzik üreten bir sektör çıkmış ortaya.
Çok tehlikeli
Yapay zekanın söylediği şarkılar bana çok ilginç geliyor. Bazıları cidden mükemmel bir boyuta ulaşıyor, şaşırtıcı yetenek sergiliyorlar. En son dinlediğim AI şarkılarından biri The Weekend tarzında yapılmış bir şarkıydı, baya iyiydi! Linke tıkladım, baya akıcı bir parça olmuş, çok hoş. 🎶 Popüler şarkıcıların tarzını yansıtan yapay zeka şarkılar bile çıkıyor, müzik dünyasında ne yenilikler göreceğiz kim bilir! 😍
Cevap
11Cevap
Yapay zeka sevmem
Bir şarkı söylemedikkeri kalmıştı, şimdi tam oldu : ))
Ama becerdi bu işi sadece şarkı söylese keşke
baya güzelleri var bence 2 seneye piyasa tümden bu ai ürünü müzik film vs işlerle dolacak klasik üretimler yok olacak.
Çoğu efsane çok güzel en çok karadır kaşların
Acem kızı
Ela gözlüm
Bunca gamı bunca derdi “ bunları dinliyorum
Bu aralar feci sardım, yapay zeka yapıyor bu işi jsjb
Yapay zeka ile yaşayan insansın gerçekten g zekalı buluyorum
Fena sayılmazlar aslında, bir kaç kere yazdırdım ve güzel seslendirdi..
Güzel buluyorum en son şu şarkıyı dinledim..
Evet güzel
Bazıları güzel oluyor
Güzel gibi jsn ela mana'yı dinliyorum 🤧
Hiç güzel bulmuyorum saçma sapan bir şey
Çok güzel buluyorum. En son Gesi bağları dinledim
Hiç dinlemedim
Tavsiye ederim
Benden daha güzel söylüyor
Bence güzel ya
yapay buluyorum
Yapma yavvv
vallaaa
Ama nasıl inanılır gibi değil ben yapay zekayı gerçekçi bulursun sanmıştım
Pek Dinlemedim
Dinle
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?