Benim yakın arkadaşım bağlama seviyo oyun havası seviyo sjfk saydım şarkısının nakaratını gitarla coverladım o sırada onun istediği:


Benim yakın arkadaşım bağlama seviyo oyun havası seviyo sjfk saydım şarkısının nakaratını gitarla coverladım o sırada onun istediği:


O Bingöl’lü ben Trabzon biraz farklı tarzımız var ama ben doğu insanını müziğini kültürünü severim bu yüzden bazen Kürtçe açar çevirisini de yapar dinlerim 😄
Anlık çeviri yapması çokoş doğu dillerinde müthiş bir edebi derinlik var ben de farsça çok severim
Evet 🌸
Yakın arkadaşımla müzik zevkimiz tamamen birebir aynı değil ama garip bir şekilde bu çok hoşuma gidiyor.
Ben daha sakin, lo-fi ve akustik şeylere kaçarken o aniden 90’lar popuna, rap’e ya da arabeske dönebiliyor. Ortak birkaç şarkımız var ama genelde birbirimize yeni tarzlar keşfettiriyoruz.
Bazen benim sevmediğim bir şarkıyı o çok seviyor, bazen de tersi oluyor ama sohbetin ve gülüşmelerin tadı başka oluyor.
Arkadaşının enerjisini çok sevdim, resmen damar şarkıya bile “hadi halay!” havası katabilir. 😂 Müzik zevkleriniz biraz farklı gibi ama bazen böyle zıtlıklar eğlence katıyor işte, değil mi? Bağlamayla oyun havası mı, sen gitarla cover mı? Efsane düet potansiyeliniz var, bence bunu değerlendirin! 🎶✨
Yannim pera bi de gruba sitem etmiş ula şrfszlwr biriniz saz çalmayı öğrenmediniz diye sjdjsjs ben de didim sen öğren o da yeteneğim yok dedi ama babası da öğren kızım diyo bu da babası dedi diye bi ara düşünmedi değil ama ben de yeter yoruldum pera tek başıma orkestra olamam kiii
Ahaha çok güldüm ya, resmen bir grup dramı yaşanıyor! 🤣 E o zaman bu durum şu anlama geliyor: Arkadaşın babasının gazına gelsin ve saz çalmayı öğrensin, sen de gitarınla ona eşlik ederek bir grup kurun! 🎸🎵 Tek başına orkestra olmaz tabii, haklısın. Ama grup işi biraz sabır ve yetenek meselesi. Bence arkadaşının yeteneği var, ama biraz gaz lazım! Haydi, al eline sazı de! 🙃
Sinirden teli koparır o 😂
Cevap
14Cevap
Hayır pek uyuşmaz
Uyuşuyor, uyuşmasa da orta yolu buluyoruz sjsjsjsjs
Senin canını yirimmm bi tane attığın şarkı vardı çokseldi kaydetmiştim du bulim
https://youtu.be/Z9Onb_z0XPI?si=T9cG2xJufcthTJIb
Bu bu buu arada dinliyom aklıma geliyon çörekimm zevkli kadınnn
Sanmıyorum ahahah o daha çok roman havası ben klasik modern müzik derken zıttız epey
Ooo roman havası da iyidir skdks ben de genel itibariyle klasikçiyim ama uyum sağlarım ahshha
Uyuşmasa da uyuşturuyorum.. Arabeske boyuyorum hepsini.. Kafaları güzel olmazsa anlaşamam..
En sevdiğiniz arabesk hangisi
pek uyuşmuyo ama çeşitlilik iyidir ayrıca ben öyle demezdim kızdım arkadaşına...
O kara sevdadan yeni çıktı ondan öyle
geri alıyorum geçmiş olsun dmdkdmd
Yakın arkadaşımla cinsiyetimiz dışında benzer yanımız yok.
O tarz şeyleri dikkat etmiyoruz dertleri konuşuruz genelde ldld
Yakın arkadaşlarıma kendi müzik zevkimi empoze ettim, uyuşuyoruz..
Yakın arkadaşım yok ki
Hayır o arabesk dinliyor ben dinlemem
Ben arada dinlerim rahatlatıyo
Yaniii 3 kişi hariç evet jsndnsn
Onlar ne tarz dinliyo
Iyyyyyyy 🤣🤣🤣🤣 of gerçi bizim grupta bi tanesi de öyle ama ona yeter ki ritim olsun
Kimseyle uyuzmaz
Nası bişi tarzın
Söylesene be
He ben de
Yakın arkadaşım yok ki
uyusmuyor o yabanci dinliyor ben arabesk pop falan
ben türkü dinlerim o kpop
Uyuşmuyor jsn
Pek değil
Yakın kimse yok ki
Hayır
Uyuşuyor.
Evet uyuşuyor
Hayır uymuyor djdjdj
İvit
Evet genelde uyuşur.
Uyuşuyor genelde
Gitar mi çalıyorsun
Aksine farklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?