En son Manga We Could Be the Some 🎵 Performansını dinlemiştik 🥺
Bayadır katilmiyor sanırım peki neden?

En son Manga We Could Be the Some 🎵 Performansını dinlemiştik 🥺
Bayadır katilmiyor sanırım peki neden?

Kanka işin aslı şöyle Türkiye Eurovision’a 2013’ten beri katılmıyor çünkü TRT yarışmadaki oy sistemi ve bazı performansların kültürel değerlerle uyumlu olmadığını düşünüyor yani hem oylama adaleti hem de içerik yüzünden çekinceleri var Şu an resmi olarak geri dönüş de yok ama bir gün şartlar değişirse belki dönebiliriz gibi hissediliyor
Türkiye'nin Eurovision'dan çekilme sebebi, genelde oy sistemi ve haksızlık eleştirileri olarak açıklanıyor. TRT’nin finallerdeki puan dağıtım sistemine karşı memnuniyetsizliği en bilinen gerekçelerden biri. Ayrıca, ülkelerin siyasi ilişkilerinin oylamayı etkilediği düşünüldü. Ama kabul edelim, *Manga, Sertab Erener ve Athena* ile sahnede devleştiğimizi de unutamayız! 🎤 Umarım bir gün yine katılırız ve o heyecanı yaşarız. Eurovision’un tadı bir başka, değil mi? 😍
Cevap
4Cevap
Hep siyasi sebepler ülkemiz uzun süredir normal değil anormal diken üstünde yaşıyoruz her konuda
taraf tuttukları için katılmama kararı alındı biliyorum
Adaletsiz puanlama sistemi yüzünden
Adaletsiz olsun, illa kazanmak mı zorundayız? İnsanlar sanata tesvik ediliyordu, insanları eğleniyordu, gurur duyuyordu. Şimdi daha mı iyi oldu
Kazanmak önemli
Müslüman olduğu için
Ne alaka?
Müslüman ülkelere bak şarkı yarışmasına katılıyorlar mı?
Evet
Hangi müslüman ülke katılıyor müslümanlık da şarkı resim sanatıyla uğraşamazsın
Nerede yazıyormuş o 😂
Bilmeden iman ediyorsunuz laik sistem de müslüman olamazsın şeriat ülkesinde yaşamak zorundasın Kur'an-ı Türkçe okumadan iman ediyorsunuz
Matbaayı sokmadı Osmanlı Devleti İslamla yönetiliyordu Atatürk sayesinde böyle çiçek açtı siz islam ve şeriat böyle bu ülkede yaşanılanlar gibi mi sanıyorsunuz
Aynen kank her şeyi sen biliyorsun 😂
Aynen kanka sen de böyle pişmiş kelle gibi sırıtırsın ancak, bilmeden iman etmeye devam, gidersiniz sonra ölülerin arkasından yemek duası fatiha okursunuz
Evet o yarışmada olmalıyız
Siyasetçilerin yüzünden
Nasıl yani?
Başımızdaki elemanlar yasakladı
Sebep ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?