
1956 yılından beri dünyanın en popüler şarkı yarışması olan Eurovision’a, oylar politik veriliyor iddiasıyla 2013’de TRT veda etmişti. O yıldan beri de ülkede hiçbir şey düzgün gitmedi. (tam olarak neden katılmayı kestiğimiz belli aslında, TRT’nin bugünki halini biliyoruz).
Ülkenin reklam yapması açısından çok iyi bir organizasyondu ve bence yeniden katılmalıyız, buna ihtiyacımız var. Özellikle son yıllarda yabancı ülkelere giriş çıkış yapan Türklere karşı 3. dünya ülkesi vatandaşı ve potansiyel mülteci gözüyle bakılıyor, kimi zaman ülkelere sebepsizce alınmıyorlar 😔 Bize karşı oluşan ön yargıları kırmamız lazım. Biz Atatürk önderliğindeki muhasır bir ülkenin medeniyetiyiz, köklü tarih ve kültür sahibiyiz.. Kim olduğumuzu gösterelim, sanatçılarımız performanslarını yeniden sergilesin.🇹🇷
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kesinlikle Hayko, MaNga veya Mor ve Ötesi güzel olur
Hayko yaşlandı. Genç yetenek yetişmiyor sanki ülkemizde bu aralar 🫤 saat 200 milyar falan bunlar dinleniyor
Hayko yaşlansa ne fark eder ki
https://youtu.be/WtKSCwRewLo
Bu seneki favorim Norveç
https://youtu.be/zt7U0-N1mlk
Bu şarkıyla katılmasını çok isterdim gerçekten ama 6 ay içinde yazılmış olması gerekiyor sanırım. Eski şarkılarıyla katılamıyorlar.
Tabiki yeni olacak, ona göre hallederlerdi, senin favorin kim peki
Çok iyiymiş gerçekten bu seviyede bir performans görmemistim
Loreen ile bu yarışır bence
Bu seneye bakmamıştım ama Norveçli attıgın çok çok iyi her şey
Eettt, loreen de 2012 mi ne 1. Si diye yoksa bence bu çok iyi zaten 2 yıldır falan aylık en fazla izlenen uno yu geçti bu ay en çok izlenendi
Son yilları bilmiyorum ama loreen 2012 bence en iyi performans. Bu yıl ne yapmış şimdi bakayım
Bak bakalım :)
Bence Norveçli arkadaş kazanır çünkü Eurovision konseptine daha uygun buldum şarkısını. NATO’ya da sokmadık İsveç kazanamaz inş ama o performansta çok iyi.
Kesinlikle katılıyorum sana
dediklerine katılmıyorum , oylari eşit dağıtmadığına ve bir taraf tutulmasına karşılık alınmıştı bu karar.
Bizde Azerbaycan’la birbirimize hep 12 tam puan veriyorduk. Ayrıca geçen yıllarda kazanan Hollanda 44 yıl sonra ilk defa kazanmış.
Hem Eurovision’da reklam yapmak için birinci olmak gerekmiyor. 2008 mor ve ötesi deli 7. Olmasına rağmen ulusal çapta ilgi çekmiştik
Dediğim gibi oldu yani özeti , gireriz girmeyiz orasını biz bilemeyiz ama durum buydu yani.
10 yıl oldu. Yine deneyebiliriz kaybedecek bir şey yok. 1. Olmayınca rezil olmuyoruz.
canlı yayında uyuşturucu kullanıp şarkı söylemek baya havali bir ortam wow.
senin hayatının her saniyesinden havalı muhtemelen😳 maneskinin sahnedeki her saniyesi
sigara bile içmiyorum , ben gördüğümü söyledim yani böyle bir ortamda yaşandı canlı canlı.
Bununla katılmamamızın ne alakası var ki.
katılsınlar.
İsterdim ve dediklerine katılıyorum