Türkiye’nin Eurovision’a Yeniden Katılmasını İster Miydiniz?

Türkiye’nin Eurovision’a Yeniden Katılmasını İster Miydiniz?


1956 yılından beri dünyanın en popüler şarkı yarışması olan Eurovision’a, oylar politik veriliyor iddiasıyla 2013’de TRT veda etmişti. O yıldan beri de ülkede hiçbir şey düzgün gitmedi. (tam olarak neden katılmayı kestiğimiz belli aslında, TRT’nin bugünki halini biliyoruz).

Ülkenin reklam yapması açısından çok iyi bir organizasyondu ve bence yeniden katılmalıyız, buna ihtiyacımız var. Özellikle son yıllarda yabancı ülkelere giriş çıkış yapan Türklere karşı 3. dünya ülkesi vatandaşı ve potansiyel mülteci gözüyle bakılıyor, kimi zaman ülkelere sebepsizce alınmıyorlar 😔 Bize karşı oluşan ön yargıları kırmamız lazım. Biz Atatürk önderliğindeki muhasır bir ülkenin medeniyetiyiz, köklü tarih ve kültür sahibiyiz.. Kim olduğumuzu gösterelim, sanatçılarımız performanslarını yeniden sergilesin.🇹🇷

EVET 👏
Hayır, sanata ilgim yok yoğun dinciyim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye’nin Eurovision’a Yeniden Katılmasını İster Miydiniz?
Cevapla