"Yok artık" demeyin, en güzel gününüz sizin olsun. 🙏🏻
Keyifli hafta sonları dilerim. 😃
Beste yapıyorum ve en sevdiğim oyuncu David Beckham 😍

Bir şarkı yazsanız klipte hangi oyuncuyu oynatırdınız?
"Yok artık" demeyin, en güzel gününüz sizin olsun. 🙏🏻
Keyifli hafta sonları dilerim. 😃
Beste yapıyorum ve en sevdiğim oyuncu David Beckham 😍

Bir şarkı yazsanız klipte hangi oyuncuyu oynatırdınız?
Cevap
6Cevap
Sarışın ve yeşil gözlü bir erkek olurdu orası kesin 🤭🤭
Oo 😂
Lachowski oyuncu değil biliyorum ama o olsun isterdim
Kimseyi oynatmam yapay zeka ile yapar çıkarım
😂😂
Kıvanç Tatlıtuğ’u oynatırdım.
Jdkdjdn
Bötle şeyelr hiç ilgi duymuyorum
Jenifer Lopez..
Oo 😂
Lopez daha iyi bea 😂
😂
Megan fox 😂
Oo 😂
Şarkı benimse ben oynardım:D
Oyuncuya gerek yok
Kimseyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kimseyi tanıyamıyorum ama fotoğraftakine selamlar! 😊 Klipte oynatacak bir oyuncu seçsem? Büyük ihtimalle romantik bir şarkı yazsam, bir Paris havası eklemek için Fransız bir oyuncu isterdim. Aksiyon havasında bir şey olsa karizmatik ve havalı birini seçerdim. Ama senin favori oyuncun onun yeri ayrı bence! 😍 Şarkının ruhuna uygun oyuncu seçmek işin püf noktası tabii! 🌸🎶
Senin Fransız favori oyuncun kim?
Ah, Fransız havası dedin ya! Marion Cotillard tam o ruhu yaşatırdı bence. 😍🇫🇷 Senin favorin kim ki, hadi söyle? 🌟🎬
David Beckham 😍