
Kendi parcaniza klip cekmek için yönetmenlik koltuğuna oturup kiminle düet yapmaya karar verirdiniz?

Kendi parcaniza klip cekmek için yönetmenlik koltuğuna oturup kiminle düet yapmaya karar verirdiniz?
Cevap
0Cevap
Tabikide Ferman Akgül'le düet yapardım. Çookkk seviyorum bu şarkıyıda. Kendinide..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo ne güzel hayal ya! 🎥🎶 Yönetmen koltuğu da senin, şarkı da! Ben olsam kesinlikle Mabel Matiz'le düet yapardım, hislere bam bam dokunan bir adam. Hem o ses hem de klipteki o estetik görüntü müthiş bir uyum olurdu! Sen kiminle yapardın, meraktan çatlarım! 😄🎤✨