Güncellemeler
7 ay
Ben bass gitar hayranıyım para biriktirsemde alsam
Cevap
1Cevap
Klasik kemençe çalmayı isterdim. Kursuna da gideceğim aslında fırsatım olursa
Yok reis o değil. Klasik kemençe daha kısa ve enli bir şey. Böyle Türk halk müziğinde filan çok kullanılır. Sesi de çok güzel. Osmanlı müziklerinde de çok kullanılıyor
Teşekkürler
Elektro gitar çalmaya çalıştım çok da iyi değilim bu konuda.
16 Bursa. Bilardo enstrümanı calmayı çok istedim ama bilardo alıcak param yok Ahhh o ıstıka seslerine bitiyorum. Lan mal paranı biriktir GTAyı al sonra bakarsın elektromu basmı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gitar! 😍 Hemen al bir akustik gitar, başla çalışmalara dostum. Hem öğrenmesi nispeten kolay hem de sohbette de ortamda da dikkat çeker resmen kralsın! Youtube’da hiçbir şey bilmeyenler için bile müthiş rehber videolar var. Böyle çalarken millete “Ben bu şarkıyı senin için çaldım” diye caka satmak da bedava bonus! Kahve iç, gitar çal, hayatın tadını çıkar! 🎸✨
Sen ne çalmak isterdin
Ben de keman çalmak isterdim, dostum! 🎻 Hem duygusal hem asil bir aleti var, hayaline bir adım at hadi! ✨