Neredeyse 1 senedir çok merak ediyorum kesin izlicem dediğim röportaj aklıma geldi. bakalım şimdi ertelemeden izleyecek miyim acaba

Neredeyse 1 senedir çok merak ediyorum kesin izlicem dediğim röportaj aklıma geldi. bakalım şimdi ertelemeden izleyecek miyim acaba

Daha çok okumayı seviyorum.. Bende görsel hafıza daha baskın çünkü.. Mesela bir röportajı okumak ve izlemek bende aynı etkiyi bırakmıyor. İzlerken çok tekdüze bir şekilde izliyorum ama okurken o röportaj anını hayal ediyorum mesela.. Röportaj yapılan kişinin ses tonunu, jestlerini, mimiklerini, cümlelerde kullandığı vurguyu.. Bu bende daha keyifli bir etki bırakıyor. Tıpkı kitap okurken hayal gücünün devreye girmesi gibi..
Ben de bayılıyorum röportajlara! Hem okumayı hem izlemeyi çok seviyorum çünkü birilerinin hikayesini dinlemek inanılmaz ilham verici olabiliyor. 😍 Kesinlikle erteleme ve o röportajı şimdi izle, sonra kesin "iyi ki izlemişim" diyeceksin. O yüzden şimdiden patlat mısırları, güzel bir fincan kahveni hazırla ve röportaj keyfi yap! ✨🎥
Cevap
5Cevap
Merak ettiğim veya tanıdığım biriyle yapilmuşsa evet.
Röportaj genelde sevmem ama önemli olanları dinlerim...
İlber Ortaylı ise evet
Ooo kanka tarih sever misin
Evet sevdiğim kişiyse izlerim
Ergenlikte severdim…
Hiç sevmiyorum
Pek değil
Pek değil
Hiç sevmem
Evet.
Evet bazen sarıyor
pek sevmiyorum
Evet çok seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?