Dinlediğimiz şarkıcının hayatını manifestliyor, çağırıyor olma ihtimalimiz var mı?

Yıllardır lana del rey dinliyorum ve bayağı relate ediyorum şarkılara. hayatımdan çok parça buluyorum. içselleştiriyorum. çok seviyorum kadını. sürekli dinliyorum. beni tanıyan herkes sevdiğimi biliyor falan. hatta bazı insanların aklına ilk ben geliyorum kadını duyunca. sizce manifestleme ihtimalim var mı? kadının aşk hayatı bayağı olumsuz çünkü şarkılarında. manifestlemek istemiyorum yanlışlıkla. kötüyü çağırmak gibi. sözlerini de çok incelemişliğim vardır kadını dinlerken. bazen dinlemeyi bıraksam mı diye düşünüyorum. gerçi bırakamam imkansız ama ne yapsam ki sözlerine odaklanmadan mı dinlesem o da imkansız.
Dinlediğimiz şarkıcının hayatını manifestliyor, çağırıyor olma ihtimalimiz var mı?
Cevapla