Yalnızlığa bayılıyorum. Siz de seviyor musunuz?

Siz sevseniz ya da sevmeseniz ne değişir ki aq.. Odamda hiçbir şey yapmıyor olmayı seviyorum. Hiçbir şeyin çıkarmadığı o güzel tını, halı, kapalı tv, klasik müzik, kahve, şarap, sessizlikten ortaya çıkan skindirik şiirsel bir şekspir havası, kül tablası, kokuşmuş acuze ve istekli karşı komşu ile iğrenç kekleri, intihara meyilli bir battaniye, duvar, şehrin de oda ile birlikte sessiz oluşu muazzam aq. Gece yalnız olabilmek çok daha önemli, her zaman değil tabii.. Ama çoğu zaman.
Yalnızlığa bayılıyorum. Siz de seviyor musunuz?
Cevapla