m.starmakerstudios.com/.../playrecording
Arkadaşlar @GrushenkaRises ile bi düet yapıp buraya atsak mı acaba kararsız kaldım😂😂?
m.starmakerstudios.com/.../playrecording
Siz ne diyorsunuz 😂😂😂
Bu nasıl muazzam bir sestir kadın @Gri3480 🔥, Sibel Can'a yanında halt etmiş... Rakı balık sofrasında sana eşlik etmek var... Maşallah yaf, bayıldım...
@GrushenkaRises çok güzel söylemeşsiniz beraber ❤️, yaktınız ciğerleri ulaaa 🔥🔥🔥
Aynusuuu ajsjsjd
Allah yaratmış ne ukalalığı be miss gibi maşallah ❤️🔥
Cevap
9Cevap
atabilirsiniz evet
Atttık
Ağzınıza sağlık, güzel olmuş 🙌
@Gri3480 kendi sesin diye youtube'den şarkı açmaya utanmıyor musun 😂
Yav bunu atma didim başka kaydedelim didim akskakskskdkskwkwkss çıldiricim
Benim ses oktavım dar arkdşlar nakaratta pert oldum ösür dilerim 😂
Sen seç sıradaki şarkıyı 😂
Şaka mısınız çok güzelll sesler 😅😍
gri ablam zaten efsane de ben de eh işte batırdım nakaratta ajdjaks sen guzel bakışlısın bir iki üç yemezler kuşum 🥹
Hayıırrr samimi diyorum söylerken gülmeler eğlenmeniz çok hoş hem de sesleriniz çok naif bayıldım ağzınıza sağlık 😅🥰🌸🙏🏻
Oyyy teşekkür ederiz balımkız 🥰
Oh iyi yaptınız rica ederim güzellikler 😍🌸💕
@yorforger hele gel hele biz naptız güncellemeye bak akdkskd
Apla bu sesle nasıl sahne alıyon sen yaa 🙄 🙄 en azından karaokeyi sadece müzik çalarak söyleseydiniz Sibel canın sesinin üzerine çıkamıyorsunuz kolay kolay çıkabilen de olamaz zaten
Bu yüzden bütün enstrümanları çalabiliyorum he mii 🙄🙄
Valla aplacığım dediğim gibi sırf müzik kareoke yaparsan belki daha iyi anlaşılır sesin ama bu şekilde inan sahne alan biri gibi ses gelmiyor
Gel ben çalayım sen söyle
Hem niye eleştiriye tahammül edemiyorum ki 🙄🙄
Yahu kötü bir şey demiyorum sen hâlâ sesten anlamıyorsun diyorsun, ben de diyorum ki ya çıplak sesle söyle ya da sırf müzik çalan bir kareoke ile söyle ki tükürüğümü yalıyayım
Arkadaki her kimse zaten Allah a emanet detone ötesi
Ben bilmiyorum 🙄🙄
Bilen biliyor kadar irite eden bir cümle daha olamaz
Valla merak yaptım sesini, çünkü gerçekten hiç bir şey anlaşılmıyor doğru düzgün, hadi başka bir şarkıyı tek başına söyle de 👂 pasimiz silinsin madem öyle
Hadi lütfen bi şarkı daha söyle, çıplak sesle ve mümkünse eğer Müslüm Gürses'in bir şarkısı olsun, tabi tarzın arabeskse
Hadi ama Gri bacım inat etme
Gri apla ya da gri bacım hadi bana Müslüm Gürses'in aklı yok şarkısını söyle, bak söylemesen bile kendini test etmek için söyle, bu şarkı öyle bir şarkı ki herkesin harcı diil söylemek, bu şarkıdaki iniş çıkışları yapabiliyorsan zaten tam manasıyla bir sanatçısındır, naçizane tavsiyemdir, bu arada çok ketumsun sesin güzel bile olsa bu ketum bu soğuk nevale gibi hallerle de dinleyenin olması zore
İlla diyze mi diyelim cvp vernen için 🙄🙄
Nedir bu erkek düşmanlığı böyle, tamam lezbiyen olabilirsin ama bu bu kadar erkek düşmanı olmanı gerektirmez, gün içinde hiç mi bir erkekle diyalog kurmuyor ya da kurmak zorunda kalmıyorsun 🙄🙄 gerçekten çok ilginç bir türsün korkma insan yemiyoruz 🙄
Ne zaman geliyor beaa New Malatyalı bi latin olarak merakla bekliyorum 😅
Çok iyi ya.
İkinci dinleyişim oldu bu.
Sesinize sağlık 😂
Senin gibi okudum işte akdlşsflşs
@GrushenkaRises abartma be benimki üst seviye
https://youtu.be/hkqkCS5yDK8
Sjjsjs
Bilmezsin nakaratta ben bu akdkakdks
@GrushenkaRises Ben de bilmezsin de baya takıldım çokta şaapma sjjs
Adam mahsus sadece kendi okuyabileceği şarkı yapmış
@GrushenkaRises ben de okudum ne var kine jsjsj
Rica ederim 🙏
Olurr seve seve dinlerim 🌸
Senin nasıl kötü olabilir 😅
Canımm 🥰💖
TikTok falan dururken ne biliym
Buna karar verecek olan sizsiniz ben değil
Olur denemek lazim
A k siteyi o ses türkyiye çevirdiniz
Kulaklarımın kanamasını istemiyorum, gerek yok
Yazıklar olsun anca şiirimi dinle 🔫 git güncellemedeki linkten dinle çabık
Güzel olur.
Ben dinlerim :)
Kulak tıkacı takıp öyle dinlerim nolcak kız 🤣🤣
Merakla bekliyorum 🤣🤣
Neymiş neymiş 🤣
At at at at 🤣🤣ben hazırım umarım KS ahalisi de hazırdır 🤣🤣
Önce birazcık ucundan kulaklıksız dinlerim eğer kulaklarım kanarsa o zaman tıkaçları takarım kanamazsa sorun yok dayanılabilir demek ki 🤣🤣
Ya günde şarkı adı altında ne işkencelere maruz kalıyoruz siz naif iki tane kadın ne kadar kötü olabilir ki 🩷🩷
Yaaaa bayıldım çok güzel söylemişsiniz ağzınıza sağlık 🥰🥰 @GrushenkaRises şarkıyı bilmediği için biraz detone olmuş ama yine de çok beğendim çok tatlısınız 🥰🥰
@jasssminnee aslında şarkıyı bilen benim ilk defa okuyan gri ablam akdkakds benim ses oktavım dar kendim kaşındım 😂
Gerçekten mi 🤣🤣bilmiyosun diye düşündüm 🤣🤣gerçekten beğendim ama açar açar dinlerim
Evet ben zaraya çok benzetiyorum ses rengini ondan zaranın alt yapısını seçtim ama erkek tonu meyan diyip duru neyse işin ehli o bişi demiyom aksksk
Valla siz istediğiniz kadar detone oldum diyin hanımlar ben çok beğendim 😊
Karga sesi benim sesin yanında bülbül gibi olur🤣🤣
Yok yok 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?