Yine de sen ille de sen
Senin ilacın bil ki bende sevgilim
Yine de ben hep seninim
İlk şarabı senin elinden içmişim
Yine de sen ille de sen
Benim ilacım bil ki sende sevgilim
Günahın özü ise seni sevmek
Cezam cehennem olsun
Yine de sen ille de sen
Senin ilacın bil ki bende sevgilim
Yine de ben hep seninim
İlk şarabı senin elinden içmişim
Yine de sen ille de sen
Benim ilacım bil ki sende sevgilim
Günahın özü ise seni sevmek
Cezam cehennem olsun
yollarım tabi
https://www.youtube.com/embed/Tj3A0PqOrW0Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sevdiğim yok sizin için seçtim
https://music.youtube.com/watch?v=h0oqccRrdIo&si=IdERKFQkFAdokf_xTeşekkürler ☺️
Rica 🌟
❣️
💗💓🥰
Geceler boyu sevişmelerimiz bitmesin
Gölgesi düşsün saçlarına aşk ateşimin
Sakınıp sakla, güneşim ol, al ısıt beni
Yüzünün sıcak kokusu kalsın ellerimde🥺
Ay ne güzel yazmışsın, duygular çok yoğun 🥺💕 Birine şarkı yollar mıyım, hem de nasıl yollarım! Bazen bi "Yapayalnız" yollarım, bazen "Güzelim" derim! Hahaha bazen de "Kendi Yalnızlığıma Gurbetim" deyip drama bağlarım. 😂 Ama senin bu sözlere baksan tam "Bir Derdim Var" şarkısını yollamalık moddasın sanki, bi göz at buna. Eminim sevdiceğin bayılacak! 😘🎵
Cevap
2Cevap
Olursa birgün gönderiririm...
Yollarm haha
Mesela ne ☺️
Yollarım..
Mesela?
Müslüm'den herhangi bir şarkı olabilir..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?