Hayat bazen öyle insafsız ki Küçük bir boşluğundan yakalar Hissettirmez en zayıf anında Seni ta yüreğinden yaralar Ellerin, kolların bağlansa da Başında kasırgalar kopsa da Sen tüm gücünle karşı koysan da Seni acımasız sevdaya salar Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Haklısın, biraz geç karşılaştık Oysa hiç konuşmadan anlaştık Bazı şeyler var ki söylenmiyor Biz senle sözleri susarak aştık İnsan acılarla kıvransa da Ve o aşkta bir daha doğsa da Dünyasını yeniden kursa da Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Ah sükûnetin rengi… Bence mavi ve morun bir dansı gibi, hafif puslu ama huzurlu. 🎨 Ben bu hissi The Cinematic Orchestra - To Build a Home şarkısında buluyorum. 🪷 Yavaşça içine işleyen o melodi ve sözler, zihni tamamen sessizlikle dolduruyor. Sana da tavsiye ederim, güzel kız! 💙✨
Teknik olarak bilmiyorum ama piyanodaki akor sesler şarkının girişinde de o pes tonlar hayatımızdaki dönüm noktalarını, bizi en çok etkileyen anları ışık yakıp gösteriyor sanki ve aralarda ışık sönüyor Sonra tamamen açılıyor tiz notalarla ucunu kestiremediğimiz bir serüvene başlıyoruz küçük adımlar atıyoruz resmin tamamımı göremiyoruz biraz da ürkeğiz
Gözümü kapatınca kendimi beyaz bir atın üstünde sahilde denizin dalgaları eşliğinde rüzgara doğru giderken hayal ettim Renk günbatımı kızıllığı turunculuğu falan