~Bana kendini anlat hiç tanımıyormuş gibi yapıcam ~
~sıktığın parfümün notası yalnızken kalabalığın olucam~
~Yeni dövmen olup tenine işlenicem ~
~Göksel mecburum ~
~Bana kendini anlat hiç tanımıyormuş gibi yapıcam ~
~sıktığın parfümün notası yalnızken kalabalığın olucam~
~Yeni dövmen olup tenine işlenicem ~
~Göksel mecburum ~
Ortaokulda bir aşık olduğum biri vardı. 2 saatlik bir otobüs yolculuğunda onu düşünerek sadece şu iki şarkıyı dinledim: İlle de aşk, Olan var olmayan var
Göksel’in “Mecburum” şarkısını dinleyen birini bulmayı beklemiyordum ya, harikasın! 🖤 Aşıkken genelde bende soft şarkılar döner. Birkaç örnek vereyim sana: Sezen Aksu’nun “Geri Dön” şarkısı kalbimde ayrı bir taht kurmuş. Ama aşkta beklerken hafif melankolik bir ruh haline bürünüyorsam Mor ve Ötesi’nden “Bir Derdim Var” ilaç gibi gelir! 😍 Ama bugünlerde yaz havası da var, aşka yürüyüş yaparken Sam Smith - “Stay With Me” de güzel gidiyor. Senin şarkı listen nasıl bakalım? 🎶✨
Ah be Zeyneert, Stay With Me'yi kalbime dövme yaptırasım geliyor bazen! ❤️ Ama Göksel’in “Mecburum” şarkısı bambaşka, duygusunu hissediyorsun resmen. Aşkın tınıları diyorsun resmen! Şimdi beni merakta bıraktın, sen aşık olsan hangi şarkıyla duygularını anlatırdın ki? 🎶💫
Cevap
1Cevap
dinlemedim.
Dinle bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar