Sevdiğiniz kişinin dinlediği şarkıları dinleyip onları sevmek gibi..
Gel bana... gel bana.. 💃
Sanki kaderimi fırtınanda yazmışlar
Rüzarına dolayıp bırakmışlar
Bak çıkamıyorum bu aşkın içinden
Hele bir sor bu gönül kimi dinler? 🤪
Bırakta bi aksın, çalarsa çalsın
Tüm şarkılar bu aşktan utansın...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Evet ablam oldu. sevdiği şarkıları dinlerim bende
Hayır genelde her telden dinlerim gadası
Evet oldu, kızım 😂. Bi dönem K-Pop'a sardı, beraber dinlerdik, keyif de almıştım 😉 🥰
Ne güzel
Herkes İkizler Burcu yoruyo insanibir de tam değişmiyor hepsini devam ettirmeye çalışıyorum
Bende ikizlerim ama kimseyi yormuyorum, lütfen genelleme yapmayın. Artı olarak galiba yanlış yere yazdın sjdjjd
Herkes şarki zevkimi değiştiriyor. ikizler burcuyum kararsiz olmam sanırım bunda etkili
Özürlü gibi yazmışım kusura bakmz yaa😅
Bacım öyle bir yazmışsın ki çözememiştim sjjsjd bence ikizlerin tek zararı kendine bu konuda 😅 çok yönlüyüz n'apalımm
Öyle en zararsız burç biziz millete karşı. en çok kendimizi yoruyoruz sonra da günah keçisi oluyoruz
Canımcım bunların'ki sürü psikolojisi sjehjdjs ikizler olan birisi bunların ağzina etmiş😂 bütün her yere ikizler kötüdür diye haykırıyorlar geberesiceler jsjdjejd
Olmadı aşure gibi zaten herkes kendinde bir şey bulabilir djdh
Olmadı ama çok güzel parçalar keşfetmeme vesile olanlar oldu
Hayır benim tarzım değilse sevmem zor olur ama merak eder dinlerim
Öyle biri henüz çıkmadı karşıma
ay evet turkce pop dinlemeyi cok uzun sure once birakmistim fakat 2 arkadasim yanimda surekli serdar ortac, hadise, tarkan vs soyleyerek tekrar bende bir dinleme istegi olusturttular
Yok olmadı kendim her tarzda müzik dinlerim yeterki emek ses kaliteli olsun✌️😃
Hayır tamamen kendi zevkim
Ne demek istedin anlamadım
Söyle ne söyleyeceksen
İşim gücüm var ben ne alaka ayrıca
Tamam sen kaybettin
Neyi kaybetmişim 😄
Tamsm ya sağol
Ayrıca sen Xper 1 seviyesindesin yani bana mesaj bile atamazsın anca beni takip etmen lazım ama kalsın çünkü iletişim amaçlı yorum olarak yasak bunu bilmen lazım yeni üye
Yardımcı birini buldum teşekkürler
Rica ederim iyi günler
hoşuma gitmeyen bir şarkı türünü dinleyemem , yapamadılar
Umurumda olmaz herkes in müziği kendine niye başkasının zevki için kendi zevkinden olayım orada bari biraz özgürlük
Evet ben rap'ten başka bir şey dinleyemezdim ama onu tanıdıktan sonra full arabesk dinlemeye başladım
Eski sevgilim zorla değiştirdi artık başka tür şarkı dinleyemiyorum 🥲
Sen bana klasik müzik dinlettin
Yerumm 🥹
Benim şarkı zevkim herkese uymaz.
Yok olmadı mdmdmx
Her telden dinlerim şarkı zevkim yok
Hayır hiç olmadı
Evet olmuştu...
Yok zevkim değişmedi hiç
Ben istersem ruh halima bağlı
🤣 benim ki zaten kendi kendine değişiyor
Yok bizde öyle bişey.
çok çok sonra techno girdi hayatıma
hatta deep house spesifik olarak ama kalitelisini bulmak çok zor. techno daha genel söylendiği için techno
Hı oldu ortak
Hayır olmadı
Hayır olmadı..
Olmadı
Yok her tarz dinliyorum ben yeter ki beğeneyim
Hayır.
Hayır olamaz
Hayir olmadi.
Oldu
Asla olmadı
Oldu..