" Yok olup gitsem de, sonumu görsem..
Ölümü tatsam da, yenilmem yine de..
Yitip gitsem de, sonumu bilsem..
Ölümü tatsam da, yenilmem yine de..
Kendim için bütün zaferlerim.. "
Sen çok güzel şarkısın 🖤 ..
" Yok olup gitsem de, sonumu görsem..
Ölümü tatsam da, yenilmem yine de..
Yitip gitsem de, sonumu bilsem..
Ölümü tatsam da, yenilmem yine de..
Kendim için bütün zaferlerim.. "
Sen çok güzel şarkısın 🖤 ..
Evet mesela bu şarkıda. Senin de hiç sevmediğin kısmı, benim favorilerim. En sevdiğin gibi kısmıysa sevmediğim şeyler. Onları değiştiriyorum kendimce dinlerken
https://www.youtube.com/embed/w2bflzAq5BIEvet öyle şarkılarım da olmuştu
Korkularını kontrol edebilir misin ne zaman,
Belli bir son bekliyor, vaktinden önce
Ve karma, aşırı davranan inanç.
Zayıf ve ince şansımız kadar,
Karanlığın perdesinde,
Hepimizin taşıdığı haçlar, lanetliler şehit oluyor.
Ve eğer gidersek ayakta kalan son kişi olacağımızı biliyorum!
Ve biz düşerken, ruh devam ediyor,
Bir kahramanın gelip hepimizi kurtarması.
Dediğimiz gibi, aşağıda bıraktıklarımız,
Yükseldiğimiz gün hepimiz hayal kurarız.
Beklenen kapanış, şimdi çözüm geliyor!
Ve biz düşerken, ruh devam ediyor,
Bir kahramanın gelip hepimizi kurtarması.
Dediğimiz gibi, aşağıda bıraktıklarımız,
Yükseldiğimiz gün hepimiz hayal kurarız!!
Teşekkür ederim 🍂😊
Rica ederim 🦋✨
Var ama burada söylemiyim :D ahshba
Kulağıma söyle 😬😂
😂😂 olur kulağına söylerim ben 🤫🤭
Teşekkürler bebeim✨️💋🥂
Rica ederim canım benim 🖤✨
Cevap
1Cevap
Evet 😁 ben bunu sık yapar oldum. Kafama göre sözler uyduruyorum.
Var ama aklıma gelmiyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?