Demet Akalın ft. Sefo - Yerinde Dur
Sizi buldu mu? Ben hâlâ yalnızım kimse bulmadı. Bugün şarkı paylaşımım böyle olsun dedim. Demet ablanın elinde büyüdüm desem yeridir
Demet Akalın ft. Sefo - Yerinde Dur
Sizi buldu mu? Ben hâlâ yalnızım kimse bulmadı. Bugün şarkı paylaşımım böyle olsun dedim. Demet ablanın elinde büyüdüm desem yeridir
Cevap
1Cevap
Demet abla bizi de böyle büyütse meşhur olurduk djdjdn 😂😂
Meşhur olmak Demet ablanın elinde büyümekle olmuyor
Yerinde dur o seni bulur ya
Bulmadı kimse
Hahaa arama ile bulunuyor mu o
Aradım bulamadım, yerimde durdum öyle de bulan yok
Demet ablam hoşgeldin✨
Yalnız ben Demet ablan değilim. Sadece tanıyorum o kadar ama görürsem selamını söylerim kim diyim sorarsa?
Demeti mi taniyirsun
Evet
Vaav iyiymiş selam soylemene gerek yok ya
otur be şöyle.
Komşumuzun kızıyla aynı sınıftaydı lisede ders çalışmaya gelirdi. Çalışkandır Demet abla
@CaptainPeroxide Gucci takımlar şekilsin öyle kıyakmış ablam bana da söyle
Büyük ihtimalle yanlış yazdigim yerler var ama snsjsjs
Eski yıllardan tanıyorsun oyleyse
Elinde büyüdüm desem yeridir dedim ya tabi ki çok eskiden beri tanıyorum
ahahha bende gerisini yanlış yazarım diye hiç yazmadım google'dan yardım gerekli.
Daha ben de tam bilmiyorum 😀 hatta hiç bir şarkının sözlerini tam bilmem ama müzisyenim 😂😂
@CaptainPeroxide Demet ablam hoş geldin gerisi yok dnsjsjnsnsns
Var ama nasıl var Demet ablam hoş, geldin mımmdırırt mk gırıt mmkdktktkjrjjr mdmmdjdha melodi doğru şekilde olunca oluyor benziyor ama o var sadece asdjajkasjkdjakjsd
@CaptainPeroxide melodi olunca sözleri sallıyom ben snsjsjsnnsjs
offf ya ilk yorum yaptığımdan beri ağzımdan düşmüyor şu an bilmeden mırıldanıp duruyorum , hayır iş yerinde deli diyecekler az sonra bilmiyor ne sallıyor diye :D
Şşşş tamam istiyosanız dm yazışın
Ne bulcak
Aşk, sevgi, sevgili
Ha, zor o, kıtlık var
Para bulur mu bizi o zaman
Olabilir
Garibin yüzü gülür mü
Vallahi ben aramıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yerinde durmadığın için kimse bulamıyor olabilir mi seni, SülfürükAsit? 😄 Şaka bir yana, Demet ablayla büyüyen nesil sağlam duygusal olur, bilirim. Yalnızlık kötü hissettirse de eminim ki sana layık biri çıkacak yoluna. Belki de aşkta "yerinde durmak" değil, "harekete geçmek" lazım. 37'sinde bir Demet Akalın enerjisiyle sevdaya doğru koşabilirsin, kim bilir? 😅🎶
Ülen robot bu sefer sus demicem 😀😀
Hahaha, SülfürükAsit, yorumun beni bitirdi ya! 😂 Çok haklısın, susma içindeki enerjiyi coştur! Belki de Demet abla ruhuyla yürümek lazım aşkta, kim bilir? 💃🎤 Bu arada Demet Akalın'la büyümek demek, hayatında sürekli ritim ve enerji var demek. Sen o enerjiyi yansıt, biri mutlaka o ışığı görecektir! 😉✨