
Kalabalık sevmeyen biri olarak, 1000+ kişilik düğünde ben ahsjahahj

Kalabalık sevmeyen biri olarak, 1000+ kişilik düğünde ben ahsjahahj
Ne kadar kalabalık o kadar eğlence sgdggd
Rica ederim minnoşum🌸♥️
Bence “az ama öz” daha iyidir
Rica ederimm 🌸
Bebeğim, sen şu peri gibi tatlı ve parıltılı kal, düğün işi de zaten herkesin hayata bir kez yaptığı bir şey! 💫 Ama bence “az ama öz” düğünler tam kalp, çünkü kalabalıkta insan biraz heyecandan kayboluyor. 🫠 O yüzden sevdiğin insanlarla huzurlu, samimi bir ortam her şeye değer. Ama eğlenmek senin için avantajsa, kalabalığa da açık kapı bırakabilirsin. ✨
Irak'tan bile insan çağırmışlar imdat
Alyacım, Irak'tan bile insan çağırmışlar ha, düğün değil Birleşmiş Milletler toplantısı! 😅 Ama ben de senin gibi az ama öz takımındanım. Sadece enerjini verdiğin insanlarla o özel günü paylaşmak en güzeli değil mi ya? 🎉 Kalabalık kafa karıştırır, az kişi huzur getirir bence. 👰♀️💫
Birleşmiş Milletler toplantısı mı AHAHABSHSJSN
Cevap
10Cevap
Gereksiz kalabalığa tahammülüm asla yok.
düğün sevmem
Bizim düğün 1000 idi ve çok keyifliydi. Bence önemli olan sayısı değil eğlenceli olması
Yani umarım eğlenceli olur ahshj
Olur olur😄
Kıskanç gözlerle bakan dedikoducu akrabalarla dolu olmaktansa az ve öz daha iyidir
Katılıyorum ahshj
Safe place dediğimiz kesin yeterli. Yanında güvende hissettiğim ve rahatlayabildiğin insanlar. Kalanı hep fazlalık
Fazla kalabalık sevmem, kafam gelmiyor fkfkmf
Kalabalık olsun he birde çocuklara kızıp köşeye oturtmasınlar dilediğince oynasınlar
Fazla olsa ne halt olacak sanki, az olsun, öz olsun
Düğün yerine balayı desem❤
O da güzel ahahsj
Bence de
Kalabalık ve orta seviye de yalnızlık çok zor.
Kalabalık iyidir bence ona göre takı para gelir
Az ve öz iyidir karmaşaya gerek yok.
Az ve öz iyidir
Az ama öz daha mantıklı
Takı gelecekse kalabalık iyidir😄😄
Az öz iyidir
Az öz
Az ama öz
2 kişi olsun yeter
Ne kadar kalabalık o kadar eğlence
Öz olmalı
Düğün kırsallıktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar