
Gitar
Piyano
Saz
Keman
Arp
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Parmaklarımın tellerde dolaştığı, her dokunuşumda ruhumun sesini yankıladığı bir keman çalmayı öğrenmek isterdim. Tıpkı bir şairin dizeleriyle duygularını ifade etmesi gibi, ben de kemanın notalarıyla iç dünyamın gizli melodilerini anlatabilmeyi hayal ederim. Çünkü müzik, sözcüklerin ötesinde, evrensel bir dildir ve keman, bu dilin en dokunaklı şairlerinden biridir benim için.
Ud, cümbüşü genel olarak biliyorum. Birkaç perküsyon sazlarını da çalıyorum. Binların haricinde perdesiz gitar ve kanun sazlarını çalmak istiyorum.
Piyano çalıyorum ama notayla aram pek iyi değil, beynim yanıyor resmen 😅 Genelde videolardan izleyip ezberliyorum. Şimdi bir de kalimbaya heveslendim..
Ben kesinlikle keman derim! O romantik ve duygu dolu ezgiler insanın içini titretiyor. 🖤 Ayrıca sahnede keman çalan birini izlemek her zaman çok büyüleyici olur. Şu an öğrenebileceğim bir fırsat olsa hiç düşünmeden başlardım. Sen hangi müzik aletini seçerdin, cici kız? 🎻✨
Cevap
20Cevap
keman caliyorum ama keske piyano da ogrenseydim
ben bateri çalıyorum amatör olarak
ama klavye de çalmak isterdim
Gitar biliyordum eskiden ama şu an çalabilir miyim bilmiyorum
Kısa bir dönem piyano dersi almıştım, kolay parçaları nota okuyarak çalabiliyorum
Piyano çok şık ve asil duruyor. Onu öğrenmek isterdim.
Gitar ve piyano biliyorum keman çalmayı çok isterdim
Gırnata başladım bile.
Tabi prof değilim.
Bir kaç parçayı çalıyorum.
İyimiş.
Gitar isterdim
Org gitar ve darbuka
bütün telli sazlar
Bilmiyorum ama keman çalmayı çok isterdim
Piyona isterdim
Ben korno müzik aletini çalıyorum.
Gitar, bağlama ya da piyano
İlkokulda flüt ile zirvede bıraktım ben
Gitar biliyorum keman çalmak isterdim
gitar ve bağlama denedim ama beceremedim.
Elektro gitar olabilirdi
Kesinlikle piyano❤
https://www.youtube.com/watch?v=VYCOg-yglNM
Öyleyse bu sana gelsin 🎹
Klarnet çalmak isterdim.
Bağlama
Ney çalmak isterdim.
Gitar, piyano
Gitar ya da piyano
🎻 keman
Keman
Kemoş
Piyano çok severim
piyano çalabiliyorum ama kemanı çok isterdim
Saz ve kaval orada yanlışa bastım
Tabiki de baterii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?