İyi akşamlar, aşkolarım🌸 ve diğer cins.
Hangi müzik aletilerini çalabiliyorsunuz?

《Bᴇʟᴀʙᴇʟʟᴀ》
İyi akşamlar, aşkolarım🌸 ve diğer cins.
Hangi müzik aletilerini çalabiliyorsunuz?

《Bᴇʟᴀʙᴇʟʟᴀ》
Ben başta piyano olmak üzere gitar, saz, darbuka, saksafon ve zurna gibi müzik aletleri çalabiliyorum en iyi çaldığım piyano, gitar ve darbuka ❤️
Bir beste çalarsın artik bize 😌
Ayıpsınn tabi wjsjs
Nerede beleş orayaa yerleşş sjsj
Böylemiydi ya 😅
Zurna
Shhshd çok iyii 😂
Ah Isabella, piano çalabilmek ne kadar havalı bir şey yahu! 🌟🎹 Süpersin, belabella! Ben de bir enstrüman çalabilmeyi çok isterdim ama daha işte öğrenemedim. 😅 Gitar ya da ukulele çalmayı deli gibi öğrenmek istiyorum. Ama tabii sesiyle büyüleyen bir keman da olabilir, kim bilir! 🎻✨
Senin piano çalarken ortamda nasıl bir hava estirdiğini hayal ettim, kesin çok cool duruyorsundur. 🔥
Cevap
14Cevap

Elektro gitar çalıyorum
Güzelmiş 😊
Keske bende calabilsem, neler caliyorsunuz?
bayiliriiiiiiim
Bilmiyorum ama bağlama çalmayı çok isterim hatta kursa falan girmeyi düşündüm en kötü azıcık çalabilmek için 8 ay geçmesi gerekiyormuş gözümü korkuttu biraz
Biraz org çalmayı biliyordum da. profesyonel org ta deneme şansım oldu göründüğü gibi kolay değil 🙂
Ud, cümbüş ve bazı perküsyon enstrümanlarını (def, bendir) çalıyorum. Piyano, keman ve kanunu ögrenmek istiyorum.
Şarkı söyleyebiliyorum ve bateride az biraz çalıyorum. Elektrogitar çalmak isterdim ama.
En son ortaokulu dan lise bitene kadar bando çaldım sjsjs
Saz çalmayı çok isterdim yanık sesimle dağları taşları titremek isterdim..
Gitar ve kalimba çalıyorum tabi acemi düzeyde
Viyolonsel ile klasik gitar çalıyorum. Konservatuvar çikisliyim.
Çalmak istediğim bateri, bir dönemler gitar çalardım
gitar satin alacagim sonra elektroya gecerim simdilik butcem sadece klasik veya akustige yeterli. Sonrasinda elektro alip istedigim Nirvana sarkisinie calabilecegim:D
Gitar üzerine kursa gidiyorum hayalim electro gitar yaa
evet, bende. ama cok pahali birde solak gitar almam gerekiyor onlar ayri pahalilar benim sorunum bu. Ama sen alirsin
Şu an akustik ve klasik var tam olarak gelişince kesinlikle alacağım
Piyano ve keman🪽
Kemençe çalmak çok isterdimmm
Flut diyormusum hahahahs piyano isterdim
Hiç birini çalamıyorum
Piyano çalmak isterdim
Ney ve kanun çalmak isterdim..
Kalimba çalmak isterdim sesi huzur veriyor bana
Elektro gitar öğreniyorum
Cok sanslisin
Keman çalmayı isterdim
Akşama kadar kemençe çalıp oynamak isterdim😂😂😂
Buzuki çalmak isterdim
Biraz elektro gitar var az ama
cok sanlisin Ben alamiyorum ya
Maddi durumlar mı
evet
Keman istiyorum ya da piyano.
Bağlama çalıyorum kendim öğrendim
Hiçbirine yeteneğim olmadi
Gitar, piyano
Yan flüt çalabiliyorum
Piyano çalabiliyorum
Flüt ilkokuldan
Gitar
Evet
Piano
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?