Yani evinde boy boy fotoğrafları varsa, sürekli takipteyse ilgiliyse falan
Bu sizi rahatsız eder mi?
Amann n'olucak ya etsin mi dersiniz yoksa?

Yani evinde boy boy fotoğrafları varsa, sürekli takipteyse ilgiliyse falan
Bu sizi rahatsız eder mi?
Amann n'olucak ya etsin mi dersiniz yoksa?

Birine aşırı hayranlık duyması rahatsız eder evet. Dozunda olsun her şey. Benim de var hayranı olduğum sanatçılar ama takıntı boyutunda değil ve olamaz.
Bence kişiye göre değişir bu durum, kuzum. Eğer aşırıya kaçıp takıntı düzeyine gelmişse, elbette rahatsızlık verebilir. Ama sadece hayranlık boyutundaysa, sıkıntı yapmazdım. Hem herkesin bir hayranlık duyduğu şeyler olabilir değil mi? ❤️ Ama bu obsesyona dönüşmüşse, oturup konuşmak şart! 🙃
Cevap
15Cevap
Hayranı olduğu birisi olabilir ama abartmasın mümkünse
Rahatsız eder ama kıskançlıktan değil m4l bu diye düşünürüm
Shwhhshs cok doğru 😂
Yani lise dönemlerinde falan olur da koskoca adam evine posterini falan asmasin ya artık gerçekle hayali de ayırt edebilsin
Ben de nerede sevgili olacak sevgili yok ki ama olsaydı rahatsız etmezdi beni çünkü bir şarkıcı ona bakmaz
Fanatikliğin her türlüsü aptallık gibi geliyo shfhd hele takıntılı insanlardan kacıcaksın
lise 1 zeka seviyesine sahipse rahatsız eder
Ederdi ama sevgilim yok olmaması daha iyi tabi benim için kafam rahat
Yok be istediğini dinlesin gidip de onla yatacak hali yok ya tövbe tövbe
Bahsettiğiniz şekildeyde abartı oluyor ve abartı durumlar beni rahatsız eder
Sevgili olmadan önce poster var mı diye sormak lazım. Ghğ
Eder ozllikle lvbel C5 batuflex keskin cakalsa reckol bu beni rahatsız eder
herkesin tutkuları olabilir önemli olan sınırını bilmek ve ikisini birbirinden ayırt edebilmek
Rahatsız etmez çünkü o şarkıcı Benim sevgilimin varlığından haberdar bile değil
@Hüseyin46050 yiyorsa takıntılı olsun😅
Niye hiç bir etiketine cevap vermiyor?
Gtü kalkmıs 😅
😀😂
Ayıp değil mi çiçeğim öyle kelimeler filan 😂😂
Aaa hele bakın kim gelmiş hoş gelmiş 😅
😙😙
💜
Şarkıcı sonuçta neden rahatsız olayım
Aşırı ise evet boy boy poster vs 😂
Kıskanırım abi net.
Evet aşırı derecede olursa rahatsız eder.
Aşırı takıntılıysa beni biraz rahatsız eder.
Gitsin onunla evlensin
Eder izabelya hanım. d
Rahatsız eder
Eder mağara insanı oluyorum bazen 😄
Tabikide rahatsız eder
Saplantı derecesindeyse rahatsız eder tabi.
Hayır dert etmem🙂benimde var çünkü
Rahatsız olurum bu durumdan 🍀
Reis şüphelendi
Hahah 😂😅
Rahatsız olurum tabiki saçmalık
Evet tabikide
Hayır
Abartsn
Eder
Hayır
Eder tabi ki
Hayır sorun değil
Eder evet.
Evwt
Ederr
eder
Eder
Eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?