Ama bayağı kötü öyle düşünün 😅
bu aşkınızın yeşermesine engel olur mu? : )

Ama bayağı kötü öyle düşünün 😅
bu aşkınızın yeşermesine engel olur mu? : )

Eskiden sevdiğimin şarkı zevkleri nasıl olduğunu bilmiyorum kim olduğunu biliyorsun diye tahmin ediyorum zaten biliyorsun onunla son bir kez konuştum her şey ona anlattım benim için öldü yok oldu
Şarkı zevki farklı olabilir, ama kalp aynı ritimle atıyorsa sorun yok bence! 😍 Herkesin listesi ayrı güzel, sonuçta aşk biraz da farklılıkları sevmek değil mi? Hem belki birbirinize yeni şarkılar keşfettirirsiniz, fena mı? 🎶💕 "Baya kötü" dediğin bir zevki eğlenceli bir şekilde paylaşmanın yollarını bulursun. Aman diyeyim, aşkı müzikle teste sokma! 😅❤️
Cevap
22Cevap
Tam bakışıyoruz romantik romantik birden ciguli melodili telefonu çalıyor aha ha
Ayy böyle ben full ses metallica, korn, slipknot, Pantera, megadeth falan dinlerken o kalkipta woauuww kizlaarr karilaarr araba ouuww arabamm en güzel araba bende vaarr havhavhaavvv sarışın karilaar mükemmel kizlaarr gibi sacma sapan müzikler dinlemeye kalkarsa ne b. k yerim acb ama çok sukur oda öyle şeyler dinlemiyor canım sevgilim benle aynı şeyleri dinliyo nirvana, system of a down, Guns N'roses, şebnem abla gibiii
Ben Mahmut Tuncer seviyorum
Halay Başı Olsun Benimle Sevgili Olacaksa🤣
Kabın Kırooss
Kaptan Speaking 🤣
Saçma sapan küfürü eksik olmayan rap parçalarını dinliyorsa soğurum net
Beni etkilemez.. Eğlenirim hatta.. Çünkü o kadar saçma sapan tur sqrki dinleyen kişiler var ki etrafımda arrik alıştım sqnirim.. Bazen şarkıları duymuyorum bile beynim kendini kapatmayı ogrendi sayelerinde. :))
Buna pek hakkım yok gibi şu an abdurrahman önül mevlana gibi ilahisi dinliyorum keşke techno remixi olsa
Benimle zevkleri uymalı ki beynim onu özümsesin. Aksi halde sıradan insanlardan bir farkı kalmaz benim için.
Olurum ya şarkı dinleyelim dediği zaman askım eve geç kaldım diyip yanından kaçarım 😅💜
Aynen öyle balım 😅
Hayır onun zevklidir ama Birlikte aynı şarkılara eşlik edebilmekte ayrı bir zevk o zevkten mahrum kalırız sağlık olsun..
Bölücü ve zarar verici müzikler dinliyorsa evet. Şarkıları sevmek , karakter ve kişiliği de belli eder az çok.
Belirli bir şarkı zevkim olmadığı için herkesle çarpışa pardon sevgili olabilirim sorun olmaz :D
D
Arabesk dinleyen erkekle yapamam mesela 😄😄 çok gülerim sinirleri bozulur kesin ya da yanımda kesinlikle dinlemesine izin vermem
Bana dinletmediği sürece sorun yok zevkini sorgulamam ortak dinlediğimiz ve begendigimiz şarkılar bulurum elbet birlikte dinleriz
Neden aksama kadar onunla oturup şarki dinlemeyimi düşünüyoruz
Karsimdaki insan bi a. mslk olmasinda. Muzik zevkimiz uyusmasada olur
Ben partnerimin rap dinlemesini istemem kendi düşüncem
Olmam. Müzik zevkimizin birbirine yakın olması lazım.
Zor gibi ya müzik zevki önemli bu bizim şarkımız olsun diyemediğim biri nasıl sevgilim olabilir 😃
Bu kriter bile olamaz ya herkesin tercihine saygı duyulmalı
Eşimin hiç beğenmiyorum şarkı zevkini ama oluyor bir şekilde
Olmam... Müzik zevkimizin benzer olması lazım.
Hani kalsikten, new age , pop, rock herşeyi sevidiğim içim
Sorun olmaz
oysaki zevkler ve renkler tartışılmazdı hani 😂
Tartışanlar varmış 😅 sfd
Ozaman olmaz o iş 😂 yürümez yani
Başkasını bilemem bende yürür sjsj
Bunu genel olarak diyprum şarkı için demedim 😂 helal olsun ben sabrederim ama ugraşamam 😂
Taksının kulaklığını öyle dinlesin bizi deli etmesin shehhdj
Orası öylede sonuçta elbet birlikte dinlemek isteyeceginiz müzik olur mantıklı yaklaşım 😂
Olmam dinlediği müzik türü insanın kişiliğinide yansıtıyor diye düşünüyorum
Olurum olmuştum daha once keko sarkilar dinliyordu hep
Şarkıyla sevglinin ne alakası var?
Dinlediği şarkılar rahatsız edicidir. Soğutuyordur falan
Kulaklık takarım :)
Olurum ya ne var ki 🤣
Olurum el mahkum dinleyecez. Djdj
Her tür müziğe açığız be ufak bir detay bence
Olurum genel tabloda uyumluysak
Çakal dinliyorsa olmaz :D
Sıkıntı yok o onun zevki bu bir engel değildir
Zevkler ve renkler tartışılmaz
Evet aşıksam ve seviyorsam olurum
Olurdum, kendi şarkı zevkinede karışmam yani😃
Bu ayrıntı biriyle sevgili olmam için engel değil
Yanımda şarkı dinlemesin kafi.
Evet
Evet olurum.
Olasılıklı
, neden olmim
Olmalı bence
Olur
Şarkılara takılmam
Beraber degistiririz
Evet
Yok niye ysmi ya hiç
Olurum
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?