Dışarı çıkıp insanlarla vakit geçirmeyi mi yoksa evde kendi kendinize vakit geçirip film vs izlemeyi mi seversiniz?

Tanıdığım çoğu kişi hep geziyor ve gezmeyi herkes çok seviyor ama ben hiç sevmiyorum. Hiçbir yere gidesim gelmiyor evde kendi kendime vakit geçirmeyi veya bi yere kendim gidip yalnız vakit geçirmeyi seviyorum. Neden böyle acaba yalnızlığa alıştığım arkadaşım olmadığı için mi
Dışarı çıkıp insanlarla vakit geçirmeyi mi yoksa evde kendi kendinize vakit geçirip film vs izlemeyi mi seversiniz?
Cevapla