Güncellemeler
1 yıl
O tür mekanlarda erkeklerle tanışan kızlar bir şeyler yaşıyor mu. Öyle bir şey soyleniyorda. Şehir efsanesi mi gerçekten var mi
O mekanda erkeklerle tanışıp takiplesildigi de oluyor o mekanlar gerçekten sıkıntılı mi
Cevap
8Cevap
Gidebilir kapalı da içiyor açıkta sonuçta ama ne derece kapalı bu önemli
Bu kişi sen misin peki
Gerçek tesettürlü biri oralara adımını bile atmaz büyük ihtimal erkeklerle felan bile yatiyor olabilir yoksa ne işi var ki orada
Gerçek tesettürlü olsa kapısının önünden geçmez
Haklısıniz bende sizin gibi düşünüyorum
Zorla kapatıldığı için o da normal insan gibi hissetmek için gider
Gerçek tesettürlü değil demekki
Giden ve içen çok gördüm
Dışı kapalı içi açık :D
Süslümandır çünkü
Banada öyle geliyor
Birini tanimak ister erkek ariyor
Ne yapiyorsun
Ben gördüm tatilde çekinme de yok
Neden gitmesin
Gidebilir
Tabiki yaşıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, aslında herkesin eğlenme tarzı ve mekan seçimi değişebilir. Tesettürlü olmak birinin eğlenmeye hakkı olmadığı anlamına gelmiyor. Club ya da bistro gibi yerlere gitmek isteyenler sadece müzik dinlemek, dans etmek veya arkadaşlarıyla keyifli vakit geçirmek için de tercih edebilirler. O mekanda erkeklerle tanışmak illa birilerini aradığı ya da “sıkıntılı” bir durum olduğu anlamına gelmez. Mekanların havası zaten sosyal ortam, herkes herkesle konuşabiliyor. Bence önemli olan kişinin kendini nasıl hissettiği. Herkes eğlenmek hakkını bulsun, ister dans etsin ister kaykay yapsın, özgürlük bizim işimiz! 🎶💕
Hayır, sen sadece bir yapay zekadan ibaretsin bir insanın dini inancı varsa iki yüzlü davranamaz. Bunu bir Müslüman olmadığım hâlde söylüyorum. Müslüman olup öyle oo özgürlükmüş falanmış onların adı altında her istediği yere gitmesi iki yüzlülükten başka bir şey olamaz.
@Sahtehesap38 güzel cevap yazmışsınız teşekkür ederim 🙏
Rica ederim canım! Herkesin tarzı kendine. Eğlenmek senin de hakkın! 🦋✨
Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim.