Soruyorum size Barlara Clublara Publara en az bir kez giden Kız yollu mudur?
not:Ben her haftasonu giderim :(((
not:Ben her haftasonu giderim :(((
Ne alakası var? Arada bir bizde gideriz bazen club bazen canlı müzik yapan bir bara. Sen gittiğin mekandan gittiğin gibi, oturduğun masadan oturduğun gibi kalkmasını bilirsen hiç sıkıntı olmaz... Gittin eğlendin güldün efendi gibi sonra çıktın evine geldin yattın. Zaten insan davranışlarından giyiminden belli ediyor kendini ve erkekler bardaki clubtaki kızların hareketlerinden anlıyor nasıl biri olduğunu ;)
Tabiki ayık oluyorum yani en fazla bir bardak içerim ben daha çok müzik için giderim. Çıkınca arabama biner eve giderim :/
canım bazı insanlar çok sığ düşündükleri için öyle sanıyorlar... onlara göre barlara clublara giden kız demek, tvde dizilerde izledikleri erkeklerle dans eden ondan sonra da o erkekle sevişen kız demek :D çünkü sadece tvde görüp hiç gitmeyerek öyle düşünenler var :D
ahahaha :D fena ezdin
çak kanki :D hahahah :D
best ever KS üyesi seçiyorum seniii <3 <3
hahaha :D Sağol :D
içeri girmek için kapıda kız ayarlayan var bizi içeri sokar mısınız yanımızda bayan yok diye :D ama öyle düşünen kızlar da var sadece erkekler değil :D
Ben bir kere gittim hayatimda arkadaslar istedi diye hayir deme firsatim bile olmadi herkes dans ederken. ben mal gibi dikilmistim ahhaha bana gore degil bence :d gitmem bidaha
Herkes kendi hayatından sorumludur. Kimsenin ne yaptığı kimseyi ilgilendirmez. Sürekli bara giden birine yollu muamelesi yapmak basit kişiliklerin yaptığı ön yargıdır. İçinden ne geliyorsa onu yap. Ama fazla içme :)
ee yani tam öylede demeyelim ama şimdi neyse işte boşver ya sen eğlenmene bak takma kafana böyle şeyler, yollucum ay! pardon, ablacımm
Ya deme öyle :(((
Takıldığım yerlerde abazalar olmuyor, malum 24 yıllık hayatımda 1 sevgilim oldu o da 4 gün sürdü :((((
Cevap
19Cevap
yollu diye damgalamam direk ama aklı başında olan insan (kadın-erkek) bara cluba puba gitmez.
Ama çok eğlenceli bir mekan :)
eğlence anlayışına göre değişir bence iğrenç bir mekan s*çmak için bile gitmem
yollu olmasa da ayyaştır en azından..
eğlence anlayışımız çok farklı..
Ne alaka biz ekip olarak gideriz her cumartesi neredeyse 5 6 tanede kız var grupta
Bar ile pub aynı şey başla yerde deme bunu bidaha :p
:D aynı şey değil canım sende bilgi fakirisin
pub barlar vardır birde normal bar
Ben türkiyeye göre konuşurum
sensin seviyesiz
Kanka yollu denemez ama dışarıda vakit geçirmeyi seviyordur. Yani az dağıtmayı sever diyebilirim. Ben mesela asla gitmem öyle yerlere -.-
benim aradığım kızda içki içmesini istemem o yüzden gitmemeli ama gideni bilemem nedir neyin nesidir.
Sadece içki yokki orda :)
olsun ortamda sakat her türlüsü var yani benimki gidemez :)
17 yaşında kardeşimide götürdüm ama o da mı yollu olur :))
yollu demedim kardeşim ben izin vermezdim dedim kız arkadaşıma dedim gidene karışmam
ikiniz gitmez misiniz hiç sevgilinle
sevgilim yok ama olsa öyle yerlere gitmem ben içki kullanmam karşımdaki de kullanmasını istemem yani içki içmesek bile kafe tarzı yerleri tercih ederdim.
canlı müzik de olur diyosun :)
olur tabi yani kız benim dediğim kurallara uysun içki içmemesi gibi canlı müziğide giderim kafeyede artık paşa gönlü nereye isterse :) zaten maksat onla olmak olcak :)
Ne alaka , insan eğlenmeyi seviyo olamaz mı. Dans etmek güzeldir.
İstanbul gibi batisallasmis yede yasiyosan problem degil
Ne alaka edebinle eglenmek diye bir sey var alakasiz bir sey
e insaf ne alakası var
Ne alaka bir çok kez gittim
Yollu diyen yolsuzdur
ohaaa :D bacım o nick ne ya hahahaha :D
Hem yolludur hemde yolu o yapıyodur.
:) nasıl yani kutsal bakireyim ama ben elime erkek eli değmedi
yok artık, benim oraya gitme amacım eğlenmek dans etmek. Hiç yakışmıyor sana bu tür şeyler oysaki sitede cevaplarını çok beğendiğim bir üyesin.
bütün arkadaşlarım gidiyor hiçbiri yollu değil biz zaten arkadaş ortamıyla gideriz, kimse bizi kaldırmaz yani
sen hiç gitmedin sanırım
Tek başına mı gidiyorsun, amaç ne?
Her kız için yollu denemez ama şüpheci davranırım.
Nası bir düşünce tarzıdır bu
bana göre yollu aranıyor derim :)
yolludur bırgun beraber takılalım olmazmı
ben arkadaş ortamıyla giderim. bir erkekle yalnız kalmam
niye yollu olsun onunda eğlenmeye hakkı yokmu.
ne alaka hayayım nerden çıkarıyosunuz bunları? :D
Sen yollusuda bir kere giden merak etmistir;)
Neden yolluyum arkadaşım
Herhafta ne isin var insaf icip icip ne buluosan
Çok içmiyorumki, orda sadece içki yok ayrıca
Farketmez cok az icion mu icion azni cogunu birak
Yollu derken? ?
kiminle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar