Sizin erikleriniz olurduuu. Kütürr kütürr 😋

Sizin erikleriniz olurduuu. Kütürr kütürr 😋

Dün Gratisten sonuncusunu almış oldum👇👇👇

Evdekini düşürüp kırmıştım ve iyi ki almışım bugün arkadaşım beğendiği için almaya gitti stoklarda kalmamış 🤣🤣
E seninde bundanın olmus olurdu.
Eriklerde çok iyi olurdu😋
Cevap
43Cevap
sigara olurdu
Annenizin kayninin halasinin torununun yengesinin erkek oglu...
"En son ne aldiniz?" demek varken..
Tur aldim az once. 🙃
Keyfim bu tür sormak istemiş 😄
araban

inan en son aldığım sey 3gun oldu
Mümkün değil verirsem dünya savaşı çıkar çünkü bir tabak sütlaç aldım onu da veremem canımı veririm ama onu veremem.. 😂😂😂

Sprey boya aldım az önce 😂
En son 4 tane uçlu kalem ama süslü olanlardan 3 tane de not defteri almıştım onları verirdim
En son çizim defteri ve kara kalem seti aldım 8 tane mi 12 tane kaleme mi ne
Ay ne aldım en son bir düşüneyimmm. Uzun zamandır bir şey almıyorum unuttum (1 haftadır)
nero bisküvi jssjsjs
Rimel ve ojelerin olurdu
Çilek çok seviyorum vermezdm sana kusura bakma 😄
Okey 😄
karam aldim bugun1 tane
Senin hesaba nolmuş 😃
yenisini actiimm
Hayırlı olsun 😄
tesekkur ederiim
Çikolata olurdu çilek dolgulu
Erik çok severim ya aglicam
Spor ayakkabı almıştım
Ben ruj almıştım en son 💋
Güzel bir lip balm dışı dondurma şeklinde
Artık bir Kartalyuvası tişörtün var :D
Krem güneş kremi
Terkedilmiş duygun olurdu
Dün çikolata almıştım🫠
Merhaba,
Karam çikolata! 😅
Patates soyucu ve domatesli mozerellalı pizza
Sıkma portakal suyu ve sucuk
Kahve aldım al afiyet olsun
C vitamin serumun olurdu...😀
Yulaf ezmemi vermem kimseye
Benzinin olurdu…
Kızıma aldığım çikolata dolgulu çikolata olurdu.
Profiterol tatlısı aldım
Deodorantın olurdu 😂
Kütür kütür ne sarar yeşil erik😋
Canım çekti ya😅
Afiyet olsun size
Vitamin takviyen olurdu
Doğum kontrol hapın olurdu sdfsdfsd
Atın olurdu 🤭
En sevdiğim en sevdiğimm 😅 harikaa sjejdjs
Evet atlar çok başka bambaşka varlıklardır bence de insanla özel bir bağ kuruyorlar adeta
O kadar çokk seviyorum ki, bir gün sadece atlarımla, ineklerimle, tavuklarımla yaşayacağım bir çiftlik alıcamm aminn 😄
Kedi, köpek, tavşan, kuş ve güvercin de olsun mu? Onlarsız çiftlik olmaz bence 😊
Hindi ve kaz da olsun bak onlarda güzeldir 🤭
Onlar da olucak shhshs kısa kestim 😂 öküz de alıcam cinsi erkek olan konuşa bilen türden sjwhsh
Aaa aşk olsun müstakbel kocana öküz demek nahoş bir şey çok ayıp 😀
Öyle ama napiiimm sddtdaf
Duymasın sonra kızacak 😜😂
Kızarsa sakinleştiririm özel güçlerimle 🤭🤣
O zaman aranıza girmeyelim biz zaten bu özel gücünüze karşı dirayetli olup pek az insan karşı koyabilir 🤪😂
Kinder almıştım
Etipuf olurdu 😃
one pieceli iskambil kağıdı
1 karton süper silim parlementer oludu
Kola
Yeni dünya
Camel white
kahve
5 lt su
kus yemii
Dondurma
Kedi maması ahaj
Çubuk kraker
Puron olurdu.
Kola aldım
Çikolata😀
Taze ekmek
güneş gözlüğü
Muz olurdu
tecrüben
Forman olurdu
Tabletin😂
Ekmek Nescafe simit
Kedi maması.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?