No1, Hidra'ya oranla daha popüler bir statüde. Ama ben Hidra'yı daha çok severim. Az geçmedi ergenliğim onun şarkılarıyla... Ölüme İnat, Gibi, Ezilmiş Çocuklar...
Evet ya ikisi bi ayrı birisi melankolik sıkıntılı durumlarda iyi biriside protest rapçi isyankar iyi yani geniş çaplı bakınca No.1 sadece melankolik ama Hidra protest rapci, isyankar, No.1 kadar olmasada melankolik havası bazen var yani daha geniş çaplı
"Bir tarafta elde silah, tehlikeli bir görev Bir tarafta toplumsal tabular, cinayet ve töre Oysa savaş görmek istemedik, tek bir metrekarede Neden eziliyoruz, neden 70 milyon insan köle? "
Ayy, bu iki ismin de yeri bende ayrıdır ama ben galiba Hidra'yı bi tık daha önde tutuyorum! Hidra'nın "Hoş Geldin" şarkısı var ya, bazen üst üste dinleyip moda giriyorum. No.1'ın tarzı da çok başka tabii, “Sis” baya sağlam. İstanbul’da konser olursa kesin haberim olur, haberleşelim LYCANvsWAMPIRE! 🎤🎶 Benim oyum: Hidra!
En İyi Cevaplar