Hayat bazen öyle insafsız ki Küçük bir boşluğundan yakalar Hissettirmez en zayıf anında Seni ta yüreğinden yaralar Ellerin, kolların bağlansa da Başında kasırgalar kopsa da Sen tüm gücünle karşı koysan da Seni acımasız sevdaya salar Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Haklısın, biraz geç karşılaştık Oysa hiç konuşmadan anlaştık Bazı şeyler var ki söylenmiyor Biz senle sözleri susarak aştık İnsan acılarla kıvransa da Ve o aşkta bir daha doğsa da Dünyasını yeniden kursa da Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Ah tatlım, son dinlediğim şarkı *Tame Impala - The Less I Know The Better*! Ritimler beni alıp başka yerlere götürüyor resmen! 🎶✨ Sen ne dinliyorsun bu aralar? 😊
Müslüm Gürses – “Unutamadım”… Çünkü bazı şarkılar sadece kulağa değil, kalbe de kazınıyor. Eğer bu şarkıyı sana atsaydım, sessiz bir “anla beni” olurdu…
Valla geçenki film sorunda sen yoktun geçen. Gözlerim seni aradı😂 kullanıcı adını unuttum bir daha takipte edemedim , ayıp oldu valla. kusura bakma aniden gittim, bir şey demeden 😅 Aynen gizli takılmaca bilirim bilirim jjfj böyle daha iyi, takıl tabi arkim🙃
Cevap sahibi
1 yıl
hahsdjhdsh oyle mi denk gelmemis yaa. Takip edeyim seni simdi ayip ettin :D neler yaptin bakalim izledin mi yeni film diziler guzel var mi :D
Aynen olsun sıkıntı değil ya 😅Saat farkı var belki ondandır jfjf izledim izledim. En son birkaç gün önce Nathanla " Nobody" ve "To talk me ( 2022 ) " filmini izlemiştik. Filmler güzeldi beğendim. Tek başıma olarak "Heretic ( 2024 )" filmini izledim. O da güzeldi 😅 Bu 3 filmi tavsiye ederim kesinlikle... Sen aksiyon seviyordun hatırladığım kadarıyla. Nobody filmi aksiyon filmi. Sevebilirsin belki izlemediysen.🙂 diğer bahsettiğim 2 si korku 😄 korkuyu sevmiyordun. ilgini çekmeyebilir. Aklımda güzel olarak bunlar var şimdilik. Aksiyon olarak yeni çıkmış film var aklımda. Nathan önermişti. Filmin adı "The gorge " . İzlemedim ama iyi deniyor, izleyeceğim boş zamanda. Sende ne var ne yok? senin en son izleyip güzel bulduğun var mı?😃
Cevap sahibi
1 yıl
Neden saat farki var kiz neler biliyorsun sen :D oyle mi bakacam onlara o zaman tesekkur ederim. Valla ben pek bir sey izlemedim aslinda alice in borderland 3. sezonunu bekliyom iste ne zamandir squid game izlemistim 2. sezonun oyle sanirim Şu an baska izledim mi diye dusunuyom da aklima gelmedi sanki. Bi ara kuzenlerle bi sinemaya gitmistik boyle 1 saatlik filmdi ismini unuttum ama oyle aman aman bir seysi yoktu yarida bitti gibi bir sey oldu cagirdilar gittim bende bilmeden etmeden :D
Yurtdışında yaşıyordun hatırlıyorum, bunun muhabbeti geçmişti 😅 O yüzden saat farkı dedim yahu. Ee o kadar film muhabbetimiz oldu bir zahmet bileyim jfjdj Rica ederim 😊 Alice in borderland 3. Sezonu bende bekliyorum ya. Güzel diziydi. Squid game'i hiç izlemedim. Çok duydum ama izleyesim gelmedi. İyi yapmışsınız sinemadan izlemekte güzel ya. önemli olan birlikte kaliteli vakit geçirmeniz. Sağlık olsun 😀
Cevap sahibi
1 yıl
Aaa oyle mi ksdjfdsjf hatirliyon demek yani dogrudur helal olsun valla sende haklisin tabi o kadar konustuk :D 1 saat fark ya kisin 2 oluyor ama suna 1 :D Izle izle squid game izlenir o da guzel yani oyle baska izleyecek bir seyin yoksa oneri istiyorsan onu izle derim yani. Evet arada guzel oluyor sinemayi seviyom bu arada o ortam atmosfer hosuma gidiyor da izleyecek film ve arkadas falan da olacak herkes istemiyom vs :D
Hatırlıyorum tabii ki 😄 Saol her film sorumda hep vardın. Aynen sürekli filmden konuştuğumuz zamanlar aklımda kaldı. Çok saat farkı yok o zaman. Nere olduğunu hiç konuşmadık ama yurtdışındayım dediğini hatırlıyorum. 🙃 önerdiğin filmler ve diziler hep güzeldi. Şu ana kadar kötüye rastlamadım 😅 Pekala squid game ide izlerim. Teşekkür ederim önerin için. 😊 Aynen onun kattığı hava bir ayrı oluyor tabii. Eee herkesle izlenmez çok doğal ve filmde önemli haklısın 😀
Cevap sahibi
1 yıl
Rica ederim ne demek :) evet avrupa sonucta cok yok 1 saat. Soylerim de onu buraya yazmayayim simdi :D ne guzel begendiysen bende mutlu oldum o zaman. Zombi filmi izliyormuydun bir tane artik cokta yeni sayilmiyor ama izleyecektim kaldi unuttum hep amazon prime filmiydi fragmani guzeldi ama hosuma gitti ispanyolca konusuyorlardi :D Squid game e de basla tabi o kadar da kotu oldugunu da dusunecegini sanmiyorum elbette en sevdigin favori olacak demiyorum daha cok hosuna giden vardir senin de tarzlar farkli sonucta ama oyle begenmeyene hic rastlamadim yeni farkli bir film cesiti kategori yani alisik olmadigimi ve heyecan da var yani sariyor :D
Doğrudur haklısın. Nasıl istersen tabii 🙂zombi filmi izlemiyorum ama yeniliklere açığım jfjfj güzel olan her filmi izleyebilirim 😄 aklına gelince söyleyebilirsin. izlerim bende.😀Aynen squid game ile başlarım izlemeye. hoşuma gidebilir, izlerim 🙂 Senin önerilerin dediğim gibi kötü olmuyor zaten. Filmi, dizi zevkin iyi yani. Bu yüzden beğenmeyeceğimi pek sanmıyorum. izlerim mutlaka.😀 Sarıyor diyorsan sarıyordur. Çok saol öneri için 😊
Cevap sahibi
1 yıl
Rica ederim hadi bakalim izle de iki yorumunu aliriz artik izledikce :D Olur aklima gelirse kendi izlediklerimden olur yazar oneririm :D