En son dinlediğiniz şarkıyı ben dinlemiş olsam bu hangi şarkı olurdu?

En son dinlediğiniz şarkıyı ben dinlemiş olsaydım hangi şarkı olurdu bu? 🍷

En son dinlediğiniz şarkıyı ben dinlemiş olsam bu hangi şarkı olurdu?

Bu da benim dinlediğim şarkı.. ❤️

Her akşam votka, rakı ve şarap.

İçtikce delirir insan olur harap,

Kurtar beni bundan ne olursun ya rab,,

Bitsin artık bu korkunç serap serap...

Güncellemeler
1 yıl
...
En son dinlediğiniz şarkıyı ben dinlemiş olsam bu hangi şarkı olurdu?
Cevapla