Ayy ben öyle açık şeyler falan sevmiyorum sportif giyinirim artık canım baya sıkıldı içim daraldı bunaldım sıkıldım 🙄



Ayy ben öyle açık şeyler falan sevmiyorum sportif giyinirim artık canım baya sıkıldı içim daraldı bunaldım sıkıldım 🙄



Gız hava soğuk otur oturduğun yerde jsns şaka bi yana gidersen kalın giyy 😂 nasıl üşenmiyorsunuz bu saate çıkmaya 😅 ben yemek yemeğe üşendiğimden saatlerle aç aç uzanıyorum shjsjs

Partinin kraliçesi kombinini öneriyorum 😂
Ela hanımmm beraber gidiyoruz şekerim ksjkdksjskdskj kombinini şu şekil yap bence
elbise
topuklu ayakkabı
çanta (mini)
güneş gözlüğü
şapka
Cevap
9Cevap
yapabilirsin bence kendi kararın. elbise giyebilirsin.
Yakışanı giy sen bilirsin tatlım işini hava soğuk olur orada bilemem
Kot kumaş giy kız çorapla falan yaza bol bol açarız her yeri şimdi etek üşütür bide en önemli yerleri aman
Hemde en güzelinden yap iyi eğlenceler diliyorum sana 🌺🤩🥳
Canın nasıl istiyorsa tabi yapabilirsin :D Kombine gelince illa açıklık şıklık demek değil zaten keyfine göre takılabilirsin.
Git ama dikkat et et elbise tarzı bişeyler giyebilirdisin
Yap tabii, yapmışsındır umarım 😅
Nedenkine jsdj
Daha güzelini yapmışsın 😅
Sıradan pijama takımları ile disko yap 😅
Git evet jkj rahat şeyler giy.
Kot pantolon tişört mont sportif ayakkabı..
Maymun arkadaş pavyonda sanırım
Beni de götürür müsünüz hiç gitmedim
Yapma otur evinde
Sen bilirsin
Git dağıt amg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?