Sesim facia olmasına rağmen şarkı söyledim bi arkadaşla düet yaptık, birazdan sorusunu görürsünüz, gülmeyin tamam mı?

ya da gülün, çünkü ben de gülüyorm kendi sesime jsjdjsjsjsjsjs

Sesim facia olmasına rağmen şarkı söyledim bi arkadaşla düet yaptık, birazdan sorusunu görürsünüz, gülmeyin tamam mı?
Güncellemeler
1 yıl
https//www. kizlarsoruyor. com/muzik-kitap/q24548782-edo-ile-duet-yaptik-sesine-kac-puan-verirsiniz? utm_source=dynamic&utm_medium=androidapp&utm_campaign=question&utm_content=q24548782
Güncellemeler
1 yıl
Sesim facia olmasına rağmen şarkı söyledim bi arkadaşla düet yaptık, birazdan sorusunu görürsünüz, gülmeyin tamam mı?
Cevapla