Güncellemeler
1 yıl
https//www. kizlarsoruyor. com/muzik-kitap/q24548782-edo-ile-duet-yaptik-sesine-kac-puan-verirsiniz? utm_source=dynamic&utm_medium=androidapp&utm_campaign=question&utm_content=q24548782
ya da gülün, çünkü ben de gülüyorm kendi sesime jsjdjsjsjsjsjs

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Derken en başta biz güldük kendimize 😂
Öyle 🤭
😂😂😂
çok güzel olmuş bence neden gülelim :D
Eda şarkıya renk katmışsın tatlım çok hoşuma gitti 😊 @ByBrawo sıraya giren çok olmuş da.. inşallah sıra gelmez be 😅
İnşallah sıra gelmez derken 😂
Teşekkür ederim 😂🥰❤️
@edameda06🥰 @ByBrawo senle düet yapma şerefine dahil olmam umarım 😅
Hayırlısı 😊
Sesin çok güzelmiş su sarkiyi rica etsem söyler misin 🙏
https://l24.im/L8sTzQ
Haha alemsin semo
Diğer sesin yanında seninki çok şirin duruyor. 🤣 Yine de çabalaman yeter be edoş sesine sağlık 🌸😂
Şirinlikten kırılacak gibi hemde 🤣🤣🤭🌸
gözyaşı pıt Edanın sesi çıt 🤣
🤕
Şey aslında en büyük çıt bende çünkü biraz önce bilgisayarı kurduğumda açtığım zaman ekranın sağ köşesinde çatlak olduğunu gördüm 🥲🤕 gözyaşı pıt benim ekran çıt 🤕🤕
Geçmiş olsun 🤣🤕
Hüğğğ 🤕 sağol edoş
Kuşum aydınla düet yapsan , müziği bırakır lan bu ne hahahs
O müziği bıraksın bi zahmet hahshsj
Sen geçeyim deme yerine, kuşum eda olarak alt üst edersin piyasayı
EdaKuşum olur sahne adım da sjsjsj
Sahnenin en ücra köşelerin den bi masa bana rezerve, ses fazla gelmeyecek şekilde endamını görmek kafi
Kulağını da tıkayabilirsiniz 🤣
Sizin gibi mükemmel bir varlığın bile kusurları olabiliyormuş demek ki
Sesin anime kızı gibi ldkd
Evet mızmız bi sesim vardır sjsjsj
Ldld aslında kötü değildi aksine sakin ve huzur vericiydi. Bence senin sesin daha sakin, yavaş ve hareketli olmayan bir müziğe daha uygun olur. Bu müzik biraz aksiyonluydu sanki dldld
Ben de dedimm bu şarkı hızlı. Ama illa o şarkıyı söyle dedi @ByBrawo 😂
Mesela Beni kendinden kurtar şarkısı senin için daha uygun olur bence. O müzik daha yavaş ve huzurlu, senin sesin gibi. Eğer bunu seslendirirsen bana haber vermeyi unutma olur mu
O hangi şarkı
Ben söylemiyorum ki normalde 🤣
İnternetten dediğim müziği bulabilirsin
Kim söylüyoo
Perdenin ardındakiler
Aslında sesin o kadar kötü değil ya. Sadece doğru şarkılarda kullanmadın bence. Gerçekten sesini sakinliğini beğendim. Keşke bana gece masal okusaydın da kolayca uyuyabilseydim 😂
🤣 Asmr e uygun galiba jsjsjs
🤣 Bence de uygun kxkd asmr yaparsan dinlerim bu arada. Paralı olsa da öderim yani o derece mxmd
Jsjjssjjssj Allahım ya 🤦♀️
Ne oldu ya yanlış bir şey mi söyledim dkdk
Yok ama abartma
Abartmıyorum sana öyle geliyor. Her ne kadar sesin şarkıya pek uymasa da genel olarak sesin tınısı güzeldi. Belki de sana yaranmaya çalıştığımı düşünüyorsundur ama söylediklerimde samimiyim.
Tınısı iyi olabilir doğrudur 😀
Eğer sesini zil sesim yapsaydım arayan kişi bana ulaşamazdı. Çünkü o güzel tınıyı duymanın verdiği keyifin bölünmemesi için telefonu açamazdım.
Çok mu abartı oldu 😂
Evet baya
İnsan beğendiği kişi veya şeyin özelliklerini yüceltirmiş genelde belki o yüzdendir
Teşekkür ederim 😂
Rica ederim 😂
Kötü ve iyi söylemek soz konu değil önemli olan cesaret edipte içinden geldiği gibi söylemiş olman seni şimdiden tebrik ediyorum
Ne olur bize bu saatte bunu yapma bak gece 12 de çıkıp sabah tekrar işe geldim ve hâlâ işteyim el vicdan diyorum
Ay çok komik kızın senin yani ses iyi ama oğlan böyle sanki gülmek için kendini tutuyo ya da sıkıyo 😀
🤣 🤣
Sesin güzel ama şarkı için fazla zorlama bence tellerine zarar gelmesin 🤣
Dinledim fena değil
😂
Adamın sesi güzel seninde çok masum
Masumum ben 🥹😆😚
🙏🏻👏🏻
Güldük eğlendik cesaret abidesi
Tamam gülmeyiz.
Sesine kurban olurum senin 🌺
gülmeyiz tamam shshj
Tamam