Gülmek benim neyime dediğiniz oldu mu hiç?

Bazen her şey üst üste gelir. Tam düzeldi derken yeniden başlar sıkıntı, yaşamaktan soğutur, iki dk. mutlu olsan sanki onu bile çok görürler 😌 boğazında kalır mutluluğun hıçkırıklar birikir yutkunamazsın bile sonra kendi kendine gülmek benim neyime dedin mi hiç?

Gülmek benim neyime dediğiniz oldu mu hiç?
Cevapla