Yoksa sanattan anlayanın duygu durumundan mıdır?
Hadi bakalım anlayan cevap versin 😂
Tan bey, biz sizden razıyız ❤️
Yoksa sanattan anlayanın duygu durumundan mıdır?
Hadi bakalım anlayan cevap versin 😂
Tan bey, biz sizden razıyız ❤️
Senin duygu durumun ile alakalı bir durum bence insan mutsuz olsun hayatında yolunda gitmeyen şeyler olsun en hareketli şarkıda bile duygulanacak bir şey bulur
Hareketli şarkıda bile efkarlanabilmek depresyondan çıksın, eğlensin diye zorla bara götürülen, içtikçe daha da beter ağlamaya başlayan insan profili oluşturuyor bende sjsjs
Bir insanın yaptığı söylediği her şey mi güzel olur sesindeki tını hiçbir sanatçıda yok
Benim için Tan taşçı deyince şudur
Hassas sanat ruhu, tanıyorsun işte Cassie’cim! 😎 Bence bu hem sanatçının yeteneğiyle hem de senin hislerine dokunabilmesiyle alakalı. Bir şarkı ne kadar hareketli de olsa, sözleri ve melodisi eğer içindeki bazı duyguları harekete geçiriyorsa işte o zaman iki taraflı bir sanatsal başarıdır. Hadi söyle, hangi şarkı bu? Bizi de duygusallaştır! 🎶✨
Tan - Cumartesi
Aynen Cassie’m, Tan’ın "Cumartesi" şarkısı tam da böyle bir şey işte! Sözleri dokunuyor bir kere insanın kalbine. Her seferinde başka hissettiriyor. Sanatçı ayrı bir büyü, senin hissetmen ayrı bir büyü. Tan Bey, her seferinde kalbimize dokunmayı başarıyor, ne diyebilirim ki? 🎵❤️
Cevap
8Cevap
Beynim yandı 2 dakika bekleyelim jsjjd Bence sanatçı ile alakası yok bizim duygusal olmamızdan kaynaklı 🥴😵💫
Ama aynı şarkıyı Ebru Yaşar söyleyince böyle olmuyo 😔
Demek ki ses tonu da etkiliyormuş 😵💫
Bence de
Bu geldi aklıma üzüldüm şimdi 🥺
https://youtu.be/RkLo1lzQuDQ?si=NN7H16kbjbAOK2t8
Bu şarkıların yasaklanması lazım ya çok ağır 🥹
Bence de ya profilime koyayım da profilime gelen duygusal olsun ağlasın
Ahahah geleni hoş karşıla oynak bişey koy 😂
Hahah bunu koydum biraz ağlatalım sonra güldürürüz 😂😂
Hüzünlü şarkıda bile duygusallaşamıyorum. Bende sanatçı ruhu yok o zaman ndbsbsb
Serdar Ortaç şarkılarını o yüzden dinliyorum.
Bence ruh hali bazen olur öyle ağlarken gülmek gibi karma
Ruh halimizin melankoliğe daha yatkın olmasındandır o..
Psikopatlığındandır.
Kırdı
ağla ağla şarkıyı dinleyemedim :(
Dokunaklı
Yahsh
Konu Tan ise her şey değişir 🥰
Değil mii 😌
Evet ☺️
Hiç öyle duygusallaşmak gibi kötü huyum yok
Çok iyi
Engel
Kişinin melankolikliğindendir
Senin duygularının iniş çıkışlarındandır
Yok bizim ruh hastası oluşumuzdan sjsj
Duygusal müzik ruha iyi gelir dinle
Yok canın öyle istiyodur ahdhd
Ruh haline bağlı
Güzel şarkı
Dansöz ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?